8 Ekim 2012 Pazartesi

Karışık....


Avondan alışveriş yaptım.



Kırtasiye alışverişi yaptım



Eşimin getirdiği şeffaf kimlik kabını ben otobüs biletini koruma kabı olarak kullanıyordum ama  çıtçıt kısmı koptu.....

Baykuş yüzüğüm c&a'dan

Bu asitonu çok seviyorum, çok ta güzel kokuyor. Islak mendiller okulda kullanmak için alındı.


Hünnapla tanıştım :)

Okula giderken.... Çocuklarla beslenme saatinde süt içiyorum, örnek olmak için :)


Pek zamanı değil aslında ama eşimin canı çekince kereviz yaptım :)


Markafoni den.... Bir bu eksik deyip aldım.


En sevdiğim kılavuz. İncelenip işaretlenip sanata şahitlik edilecek işallah....


Bu kızçeye gidip gelip bakardım dün aldık :) 
Benim kızçeme çok benzettim.

Kızçem arkadaşalarının yanında yerini aldı. Eşimin yorumu 'ne o kuş kediyimi yiyecek?' Ayyyyy


Taktık kendisine ama az kaldı hava soğudukça yaza randevulaşacağız kendisiyle....


Yine okul için bir alışverişim. Ben okulda da olsa kendi kullandığım şeyi kendi paramla alıyorum. Bu da bir tepki....



Okullar açıldığından beri blogumla yeterince ilgilenemediğimin farkındayım.  Ama okuldaki işler bitmediği için eve genelde geç geliyorum. Bu sene 2 de bile evde hiç olamadım. 3-4-5 artık işler bitince.... İyiki yarım gün çalışıyorum bir de tam gün çalışsan demekki gece yatmaya gelicem.....Ee tabii eve gelince ev işleri artı okul başlayınca evrakları okulda yapma gibi bir fırsatım olmadığından ve mecburen eve taşıdığımdan evde bir de onlarla uğraşıyorum. Tamam artık bu evraklarda ancak haziranda bitecek.... Bu yüzden evde hobilerle uğraşmak hak getire.... Bir şeye karar verip hazırlamak haftalarımı alıyor. 3işim var çalışma odamda masama koyduğum 3 haftadır başlayacağım, kısmet bakalımne zaman...
Son olaylar da çok sinir bozucu geleceğe dair  hayal kuramıyorum..... Allah sonumuzu hayır etsin. 


















8 yorum:

Huzur Moda dedi ki...

tebeşirinden ıslak mendılıne sprey kokusundan kağıt havlusuna ütüphane kitabından yardmcı kıtaplara perdesinden pc sine projektorunden masa örtüsüne 23 nisan kostumunden dikimini spor topundan 25krş luk tahta sileceği çöp kovasından çöp poşetine kadar biz alıyoruz kızımın okulunda bu yıl 5sınıf oldu artık böğğ geldı bu kadar temızlık malzemesine bide temızlık parası verıyoruz he bırda
tupper kullanmanıza sevındım....
kırtasıye alışverişlerine bende bayılırım
güle güle kullanın pikenizi

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Canım benim aldıklarını güzel günlerde kullan. Hepside kullanıilı ve güzel şeyler...

Sevgiler...

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

hepsini sağlıkla kullan tatlım yine güzel cicişler alınmış ama en tatlısı miniş mavi kanatlar:)))
Hünnapın bahçemde ağacı var çok şifalı bir meyve yerken birkaç meyva tadı gelyor ağza. resimdekiler olmaya yakın. tam koyulaşmamış rengi ama böyle bile yeniyor:))
şu an ağacımdakilerin de görünümü böyle.

lately dedi ki...

Yazıyı okuyunca içimdekiler depreşti. Herşeyin rayına oturması birz zaman alacak sanırım...

Dilek dedi ki...

Oh oh ne güzel aldıklarını keyifle kullan. Yediklerin içtiklerin içinde afiyet olsun. İşlerine de kolay gelsiiiiiiiin. Sağlıkla kal şeker.

tülin dedi ki...

Özlemişim buraları Evren.Selam getirdim sana denizden,İda dan.Görüşmek dileğimle,öptüm.

Gülsüm Güven Tuncer dedi ki...

Geleceğe dair hayal kuramamak... Kötü bir duygu gerçekten. Ben bu duygudan "An"ı yaşayarak kurtulmayı başardım. Hayallerimi kurmaya da devam ediyorum. "Gelecek var mı? Olmasa da hayallerim var" diyorum. Bu dünyaya veda etmek çok uzak bile görünse de zaman öyle çabuk geçiyor ki, bu yüzden de benim üzülmeye ayıracak zamanım kalmıyor. Sen de öyle düşün olur mu?

AtolyeKedi dedi ki...

Huzur Moda, aslında işlerbildiğiniz gibi değil, bizde bazı şeyleri istemekten bıkıyoruz ve utanıyoruz artık sanki kendimize istiyormuş gibi....İşte bu postta bunun bir kanıtı: ben öğrenciye ait velinin para verdiği hiç bir şeyi kullanmıyorum gidip kendi paramla alıp kullanıyorum, kendine kullananlarada tepki gösteriyorum....Çok teşekkür ederim.

Sibelim çok teşekkürederim canım.

Örgü Çantam, çok teşekkür ederim,bencede en tatlısı o.... Hünnapla iilgili bilgileriçin teşekkürler, koyulaşınca olgunlaştığını düşünmemiştim aksine bozuluyo falan sanmıştım :)

Lately, o zamanı sabırsızlıkla bekliyorum.

Dilekçim, çok teşekkür ederim.

Tülin, teşekkürederim selamına.... Bana da yarın ida yolu görndü ama hüzünlü bir yol bu sefer:((

Gülsüm Güven Tuncer, çok teşekkür ederim, mutlaka deneyeceğim.