11 Kasım 2012 Pazar

Gayet kadınsal....


Markafoniden...


Kaplamak için bir kutum daha oldu.

İkea'dan


Daha önce farklı bir suluk almıştım ama plastik kokusundan dolayı kullanamadım. Bundan çok memnunum. Esse'den almıştım.




Saat ve parfüm set şeklindeydi yanlış hatırlamıyorsam Watson'dan.... oje ve ruj mu desem yoksa dudak koruyucu mu bilemedim yine yanlış hatırlamıyorsam Rossman'dan....



Çok severek almıştım. Sanırım en taze alışverişim bu.



Zara Home'dan. 


Avon siparişim... Ben bunları ne zaman sipariş etmiştim unuttum bile geçen hafta geldi.  Aslında bu posttaki 1-2 şey hariç geri kalanları alalı 1 aydan fazla oldu. Yeterince bayatladı ama yazmak içimden gelmemişti.  Şimdiye kısmetmiş.

Mutlu pazarlar









9 yorum:

tülin dedi ki...

Çok cici şeyler.Zara Home dan aldığına ayrı bayıldım.Güle güle kullan Evren.

AtolyeKedi dedi ki...

Tülin, çok teşekkür ederim.

♏αяᴄвєℓℓє cнaйєℓёйє ᵀᴴᴱ ᴼᴿᴵᴳᴵᴻᴬᴸ dedi ki...

Hello !! I am your newest follower /

Appreciate if U can FOLLOW me back Please ?:)

Very pretty and classy, love the look :)
I follow you now ! Wanna be your friend!
Follow me back on facebook ,instagram, twitter,and GFC and add me as a friend in GFC
love you dear :)

Marcchanelette.blogspot.com
MarcBelle Chanelene

Dilek dedi ki...

Sağlıkla kullan şeker.

AtolyeKedi dedi ki...

♏αяᴄвєℓℓє cнaйєℓёйє,Welcome, thank you very much.

Dilek, teşekkür ederim canım benim

SÜSLÜ ve PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Ikeanın beyaz saksısı nasıl kibar öyle.Ben de alıp orkide dikmeyi istiyorum.Hepsini iyi günlerde kullan canım.Güzel yorumun için de mim cevabın için teşekkürler :)

AtolyeKedi dedi ki...

Süslü ve pembe dünyam, evet öyle gerçekten., güzel fikir ve orkide de çokgüzel bir çiçek. Rica ederim, ben teşekkür ederim.

cemre dedi ki...

hepisini güle güle kullan alışveriş gibisi var mı:)

AtolyeKedi dedi ki...

Cemre, valla öyle :)