6 Kasım 2012 Salı

Günlük


Daha önce böyle bir kalemlik yapmıştım yazısı şurda:

http://atolye-kedi.blogspot.com/2010/08/kalemligim.html   çok az kullandım evde. Şimdide okula götürüp kullanmaya karar verdim.


Kittyli minik kutuyu iğne vs koymak için yeni yaptım. Mavi araba da kolanya kutusundan boyayıp yaptım.


Eşimin benim için iş yerinden getirdiği bettylerim....


Ufff kotlara kadar birçok şeyi ütülediğim için sık sıkütü yapmak zorunda kalıyorum. Hiçte sevmem havalar serinleyince sevinmiştim daha az ütü olacak diye ama nerdeeeee


Beni bekleyen evrakların bir kısmı. Okullar açılınca şu çalışma odasını birtürlü düzenleyemiyorum. Çünkü işi bitmeyen evrağı koyarsam o işi unutacakmışım gibi geliyor. Halbuki dağınıklıktanda nefret ederim. Şu görüntüye katlanmak işkence benim için....


Daha önce bir kaç tane klasör ve dosya vs almıştım düzen yapmak için az kaldı bitmesine bitirince paylaşmak  istiyorum.... Bu yüzden de dosya vs almaya devam


Aklık diye bir şey duyan var mı? Rahmetli Ananeciğim yapardı.Ananem yapar biz kullanırdık. Arnavutların bir çoğu bilirmiş bu kremi çoğuda yaparmış.Bu son yaptığı Aklık keşke öğrenseydik. Sivilce,leke, hatta çilleri bile zamanla geçiriyor. (ama bence çiller çok sevimli duruyor, gerek yok)


ve son olarak bu şarkıyı 13 ekim sabahı saat 4:00 civarı hava karanlıkken Ankaradan Burhaniyeye Ananeciğimin cenazesine giderken duyup ağlamaya başlamıştım şimdi nerede duysam ağlıyorum. Halbuki aşk şarkısı  :(









5 yorum:

Roseone (1Gül) dedi ki...

KAlemlikler harika olmuş :) çokda düzenlki duruyo arabayı nasıl yaptınız çok hoşuma gitti yani kolonya kutusu öylemi,ydi sizmi şekil verdiniz ve nasıl verdiniz :) merak ettm :)

*ssdesignbutik dedi ki...

bitanem ben bilmiyordum anneanneciğinin vefat ettiği başın sağolsun nur içinde yatsın...

AtolyeKedi dedi ki...

Roseone, çok teşekkür ederim. Yok canım o araba bir kolonya şişesi ben sadece boyadım. Onunla çocuklarm o kadar çok oynuyorki anlatamam, bende çok şaşırıp kalıyorum.

ssdesignbutik, çok teşekkür ederim canım, Amin

Satiyan Sahhtiyan dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Atolyekedi dedi ki...

Satiyan Sahhtiyan, Merhaba keşke yardımcı olabilsem Ananem yapardı bize, vefatından sonra bende kremi yapan birini tanımıyorum.