5 Kasım 2012 Pazartesi

Kutu Kutu


Biriktirdiğim kutular....


Düş rengine sarındılar...


Kaşık çekmecesinin içini düzenlediler...


Yine birçok amaçlı kutuyu kaplayıp kitty yapıştırdım...

Bu saate kadar evraklarla uğraştım keşke daha erken başlasaymışım. 5 te 1i bitti şimdilik :(     Bu kutuları da dün akşam yapmıştım. Çok bayat sayılmaz yani.... Aslında yarın sabah yayınlayayım diyordum ama bu kadar geçe kaldım sabah 6  da zorlanacağım için belki fırsatım kalmaz diye şimdi yayınlayayım dedim. 

İyi geceler tatlı ruuyalar......




8 yorum:

Roseone (1Gül) dedi ki...

Bence harika olmuşlar geri dönüşümleri çok seviyorum kaplamayı da bende bu ara hiç kaplamadm başlasam iyi olcak :)

Dilek dedi ki...

Sanada günaydın o zaman kedicik. Bak şimdi kutularla kaşıklık yapmışsın bana da fikir verdin. Bende kayınvalidemin mutfak çekmecelerine yapayım.

Selma's world dedi ki...

cici olmuşlar cnm :)

AtolyeKedi dedi ki...

Roseone, çok teşekkür ederim.

Dilek, çok teşekkür ederim şekerim ne mutlu bana :)

Selma's world, çok teşekkür ederim

Trendydolap dedi ki...

çok başarılı :)

http://trendydolap.blogspot.com/

AtolyeKedi dedi ki...

Trendydolap, çok teşekkür ederim.

SÜSLÜ ve PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Canım kutuları sen de benim gibi seviyorsun anlaşılan :)Katılmak istersen ufak bir mim hazırladım.Beklerim ;)Sevgiler.

AtolyeKedi dedi ki...

Süslü ve pembe dünyam, hemde çok :) Tamam bakmaya geliyorum