22 Kasım 2012 Perşembe

Mim

   Çok severek takip ettiğim arkadaşım beni mimlemiş     http://junkheadinpurpleland.blogspot.com/  teşekkür ediyorum ve hemen yapıyorum.

1.Favori 3 ürün? gerçi benim 4 oldu aslında  daha da çok ama ilk 4'ü yazıyorum :)


1. Flormar 27 no ruj hem doğal hem bakımlı gösteriyor.
2. Rimelim Maybelline  çok memnunum, fırçasıda çok güzel.
3. Pudram Catherine Arley 18 yaşımdan beri kullanıyorum ve hiç değişmedi
4. H&M farım, çok memnunum yumuşacık ve kalıcı 



2. Aldığıma pişman olduğum 3 ürün:


 3 ürün yokmuş :) çünkü artık bakıp bakıp çok az alıyorum o yüzden de çok problem olmuyor. Fotoğrafları akşam çektiğim için ve bir türlü netlik tutturamadığım için maalesef böyle  :(
Gelelim ojeye Avondan almıştım aslında artıları çok mesela   1. çok çabuk kuruyor  2. renkler çok güzel fuşya ve mor  3. yapısı çok güzel   e   diyeceksiniz  ki haklı olarak neden pişman oldun? ben sürdüğümde mat duran ojeleri hiç sevmiyorum sadece geçen hafta sonu fuşya rengini sürdüm mat durunca moralim bozuldu üstüne cila sürdüm ama üst üste sürmekte zor geldi o yüsden bu ojeleri verilmek üzere bir kenara kaldırdım. 


2 yorum:

Junkhead dedi ki...

Sağol yaptığın için canım :)) Flormar rujun rengi çok cici duruyor . O Avon ojelerden ben de 3 tane almıştım,ikisi fuşya ve mavi olanlardı hatta. Normal ışıltılı sandım katalogta,bir sürdüm ışıltılı mat çıktılar . Ama çok da kötü gelmedi bana ne bileyim :D

AtolyeKedi dedi ki...

Junkhead, :) evet o ruj çok güzeldir bencede... Evet normal ışıltılı olsa daha hoş olurdu benim içinde. Ya ben mat ojelere çok uzağım eski klasik parlak ojeleri seviyorum zevk işte canım bende eskiyim o yüzdendir :)