26 Kasım 2012 Pazartesi

Yeniledim, renklendirdim


Benim çeyizden bunun gibi bir bıçaklığım vardı. Bunuda kayınvalidem vermişti. Daha doğrusu ben bir sohbette böyle bir tane daha olsa demiştim o da bulunca saklamış.



İkisini birbirne yapıştırdım.


Tabii ben yukarıdaki işlemleri Eylül ayında yapmıştım. Aylardan kasım oldu ve ancak tamamlayabildim. Çalışma odası çok soğuk olduğu için orada uzun sürede kuruyacağını düşünerek mecburen malzemeleri oturma odasına taşıdım. İki kat beyaz boya ile boyadım.


Sonra peçete yapıştırdım.



Bu şekilde nemli bir bez yardımıyla kolay transferi sabitledim.


Böyle görünüyor bir tek cilası kaldı onuda alınca atıcam. Kullanmak için sabırsızlanıyorum :)








16 yorum:

za17.com dedi ki...

Thanks güzel blog

ŞÜKRAN dedi ki...

Güzel bir hafta diliyorummmmm...Hiç aklıma gelmemişti bunu renklendirmek, evde azıcık kalan boyalarla yapmalı ne hoş olmuş,eline sağlık..

*kelebekana*-* dedi ki...

iyi olmuş ..güzel günlerde kullan ..

okuyan dedi ki...

Cıvıl cıvıl, pek güzel olmuş.
Sevgiler ^-^

tülin dedi ki...

Çok neşeli olmuş.

Aycelce Hayat dedi ki...

vaaayyy ,süper olmş, aynı bıçaklıktan bende de var aklıma fikir soktun başıma iş açtın bak şimdi kesin yapmalıyım ben de :)

Rosesapling dedi ki...

Merakla bekliyorum ne yapıcağını, çok beğendim. Emeğine sağlık

AtolyeKedi dedi ki...

za17.com, çok teşekkürler.

Şükran, çok teşekkür ederim.

Kelebekana, çok teşekkür ederim.

Okuyan, çok teşekkür ederim.

Tülin, çok teşekkür ederim.

Ayselce hayat, çok teşekkür ederim :)

Rosesapling, çok teşekkür ederim.

cemre dedi ki...

çook güzel olmuş böyle ellerine sağlık:)

AtolyeKedi dedi ki...

Cemre, çok teşekkür ederim :)

Elif dedi ki...

Ayni objeden evde var ve atilmayi bekliyordu.hemen bu sekilde degerlendirecegim

Sibelin Hobi Dünyası ... dedi ki...

Ellerine sağlık güzelim... Rengarenk olmuş :D

AtolyeKedi dedi ki...

Elif, ne güzel :)

Sibel, çok teşekkür ederim canım.

AtolyeKedi dedi ki...

Elif, ne güzel :)

Sibel, çok teşekkür ederim canım.

SHOIPTAR dedi ki...

harika olmuş ellerine sağlık kızım.

AtolyeKedi dedi ki...

Çok teşekkür ederim Annecim