27 Aralık 2012 Perşembe

Fincan


Ne güzel çizmiş ceylanım.... 
Keşke her şey böyle güzel olsa. Yine hayal kırıklığı yaşıyorum, insanlar beni hayal kırıklığına uğratıyor. Gerçi kendime kızmam lazım armutlar dibine düşer...
Ve bu bencilliklerden  bıktım artık... Sustum ama artık çok fena ayar oluyorum, çok kötü kuruluyorum. Benden günah gitti, kim neyi hak ediyorsa öyle davranmak gerek, hatırmış gönülmüş bu yaşa kadar sustumda ne oldu... Ee hadi bu da yeni yıl karar olsun. Ama uygulamak için yeni yılı beklemeyeceğim.

Bu toplantılardan,okuldaki işlerin bitmemesinden, eve gelip evde devam etmekten fenalık geldi. Artık kendime ve hobilerime vakit ayırmak istiyorum. Aylardır doğru düzgün bir şey yapmadım. 31 aralıkla ilgili bir yazı okudum çok umutluydum bu benim için bir fırsat olacaktı ama haber balon çıktı,ne hayaller kurmuştum :) Neyse elimde ne varsa bende onu değerlendireceğim sadece kendim için.....Artık bende bencil davranayım bu da başka bir yeni yıl kararı olsun. Bakalım o bencillerin ne kadar hoşuna gidecek karşısında kendisi gibi birini görmek :)

Off neyse güzel şeyler de oluyor tabii ki  müdürmümden müdür yardımcımdan aldığım sözlü olumlu takdirler, çocuklarımın ailelerinin olumlu tutum ve davranışları.....Çocuklarımın mutluluğu.... Blog sayesinde edindiğim sağlam dostlarımın varlığı....Ve ailemin varlığı.... Hep şükür ettiğim şeyler. Anneminde dediği gibi   ' Allah insanın karşısına hayırlı insanlar çıkarsın'
Bu da erken yeni yıl dileği olsun tüm sevdiklerim için  (yaşasın gerçekten başladım çok bencilce sevdiklerim için dedim)   Oh rahatladım biraz, umarım okuyanlar sıkılmamıştır, valla bana terapi gibi geldi :) 

İyi akşamlar canlar, sayenizde rahatladım şimdi biraz evrak işleri  yapmam lazım....




6 yorum:

tülin dedi ki...

İYİ GECELER :))

tülin dedi ki...

Sana bahsettiğim post burada canım.
http://tulinsthimbels.blogspot.com/2012/12/nathalienin-parfum-siseleri-koleksiyonu.html

hatice yazıcı dedi ki...

:)) baya bir dertleşmişsin:)

canım benimm ben de evlatlarım için hep bu duayı dilimden düşürmem.
yüreğinin güzelliklerini yaşa inş.
uğrayamadığım süreçte güzellikler yayınlanmış. minik eller sevgiyle öpülür:))

AtolyeKedi dedi ki...

Tülin, baya ayrıntılı gördüm iyi oldu. Benim göndericeklerim onda yokmuş :)

Hatice yazıcı, evet sorma çok dertliyim...çok teşekkür ederim, yorumun beni çok mutlu etti.

SHOIPTAR dedi ki...

anneciğim anlıyorumki canın baya sıkkın metanetli ve sabırlı ol adalet hak edilen yerini bulacaktır yeterki sen rahat olmaya çalış.

AtolyeKedi dedi ki...

Hemde çok Annecim, valla sabır sabır da artık taşıyorum bu gün de taştım. Hiç bir şey de umrumda değil yeter artık