5 Aralık 2012 Çarşamba

Hafta sonundan....


Geçen hafta sonu Yalova'ya gittik. Yine çok karlı bir gezi oldu. Ceket Anneciğimin öğretmenler günü hediyesi. 

Pantolon kardeşcayizimin hediyesi. Başımı yine belaya soktu bu çocuk çok rahat bir kalıbı var. Gidip siyahından da almak lazım şimdi tam okul için ve kışlık.....


Soldaki kolye-bileklik Annemin hediyesi, sağdaki kolye ortanca görümcemin hediyesi...Boncuklar tam denk gelmiş çok severim bu rengi...


Annem Burhaniyedeyken almıştı, kullanırım dedim ama çok güzel olmuş, birbirinden açıp ayırmaya bile kıyamadım.  Böyle alıp alıp kullanamama huyuda Ananecimden genetik miras....


Micro dalgamın örtüsü Annem dikti....


Beni sürekli takip edenler bilirler her şeyi kategorilere ayırıp yıkama hastalığımı... Bu çamaşırlığı da Anneme sipariş vermiştim. Daha önce Annem beyazlara çamaşırlık dikmişti. Günlük renkliler sepete, elhavluları sepete, ayak havluları polar poşete, bu yeni çamaşırlığa da siyahlar ve asılarak kurutulan renkliler olarak ayırmayı planlıyorum :)



Bunlarda fermuar ayrıntıları..


İncikler, boncuklar...

Veeee işte ilk bomba.....Renkler, model harika, Annemin yaptığı örgü battaniye


Bu da ikinci bomba..... Büyük görümcemin marifetleri....Örgü bebek battaniyesi ve hırka-patik takımı....



Eveeet bunlarda modeller, yapmak isteyen, örnek arayan varsa belki bir fikir olur...


















16 yorum:

AsyaM İçiN dedi ki...

Annenizin ördüğü battaniyeye bayıldım herşey çok güzel güle güle kullanınbu arada geçmişde olsa öğretmenler günün kutlu olsun :)

SHOIPTAR dedi ki...

hepsi sana yakışacak güzelim iyi günlerde kullan sen harikasın hak ediyorsun.

AtolyeKedi dedi ki...

AsyaM İçiN, çok çok teşekkür ederim :)

Annecim, çok teşekkür ederim, ellerine sağlık, kesene bereket.

dikisdersi dedi ki...

annene katılarak hepsi çok süper...güle güle kullan

Huzur Moda dedi ki...

Hersey cok guzell....
Kirlileri ayiriyorummu dediniz mas. ne titizlik

AtolyeKedi dedi ki...

dikişdersi, çok teşekkür ederim canım.

Huzur Moda, çok teşekkür ederim. Hastalık gibi bir şey :(

Roseone (1Gül) dedi ki...

en alttaki minnakları çok beğendim :)

Selma's world dedi ki...

ganimet büyük olmuş cnm :)
hepimizin evinde vardır böyle gizli hazineler. danteller, havlular, tülbentler.

yıldız dedi ki...

aynı sepete atmıyormusun çamaşırları .... bendede gariplikler var mesela ütüye başlamadan penyeler, düz(havlu, çarşaflar), pantolon, gömlek, triko diye ayırır öyle başlarım ütülemeye:)

AtolyeKedi dedi ki...

Roseone, :) herşeyin küçüğü güzel tabii

Selma's world, hemde ne büyük :)

Yıldız, yalnız değilsin onu bende yapıyorum :)

Aycelce Hayat dedi ki...

hepsi ayrı ayrı güzel, ben beyaz bebek battaniyesine bayıldımm

AtolyeKedi dedi ki...

Aycelce Hayat, çok teşekkür ederim.

Rosesapling dedi ki...

Annenin ördüğü battaniye harika olmuş canım annenin ellerine sağlık
Bu arada geçmiş öğretmenler gününü de kutlarım.

AtolyeKedi dedi ki...

Rosesapling, çok teşekkür ederim canım.

uysalanne dedi ki...

hepsine bayıldım çok güzeller sevgiler canım))

AtolyeKedi dedi ki...

Uysalanne, çok teşekkür ederim :)