28 Aralık 2012 Cuma

Mutlu yıllar


Sade kahve blogunun sahibi yeni yıl için bir kartpostal etkinliği düzenlemişti.
http://sadekahveblog.blogspot.com/2012/12/kartpostal-etkinligi-listemiz-kosun.html
Bana çıkan eşimin gönderdiği kartpostalım ve daha fazlası bu gün elime geçti  :)  paketinden içine herşey özenilerek hazırlanmış, ellerine sağlık uğurlu kelebek çok mutlu oldum...
Uğurlu kelebeğin blogu:
http://ugurlukelebek.blogspot.com/





Bu da kartım. İçinin fotoğrafını çekmedim, çok çok güzel şeyler yazmış,bir mukabele sevgili uğurlu kelebek.....Çok teşekkür ederim, tekrar ellerine sağlık.





4 yorum:

Dilek dedi ki...

Bu bir keyif değil mi Evrenciğim. Bende katılmıştım bu etkinliğe benim kartım henüz gelmedi, bende attım gitti mi bilmiyorum. Yeni yılını kutluyorum, sağlık ve bol kahkaha getirsin sana, mutlu yıllar.

AtolyeKedi dedi ki...

Teşekkür ederim Dilekçim, seninde yeni yılın kutlu olsun.

ugurlukelebek dedi ki...

canım benim okurken çok mutlu oldum seni mutlu edebilmek benim için ayrı bir mutluluk :) bende bugün senin güzelliklerini yayınlayacağım tekrar karşılaşmak dileğiyle sevgiler...

AtolyeKedi dedi ki...

Uğurlukelebek, çok teşekkür ederim. Çok memnun oldum. İşallah..Sevgiler canım