22 Aralık 2012 Cumartesi

Son 3 haftada biriktirdiklerim.....



Üretim iyiden iyiye yavaşlayınca tüketim iyice arttı.... Hem okulda uzun süre bulunuyor olmam ve eve gelnce her gün her gün okul işlerini yapıyor olmam eve, kendime ve hobilerime zaman ayıramamaya sebep oluyor :( Böylece hafta sonları bol bol tüketim



Uzun zamandır siyaha yakın bir bordo oje arıyordum sonunda buldum. Flormarın göz makyajı çıkarıcı petleri yeniden çıkmış çok sevindim uzun süre bulamamıştım üretilmiyor demişlerdi... İyi ki geri döndü çok pratik


Eşimden hediye...


Hayalimdeki bu değildi ama geçen hafta Kızılaya gitmiştim (hayırlı bir iş için)  bulunca kaçırmadım çünkü aklımdakini hiç bir yerde bulamadım.


Boyayıp minik oyuncaklarımı koymak için sabırsızlanıyorum.


1 Liraaya 1 liraaya.... Moda çarşı zemin katta...


artık oje bakmamalıyım...


Birbirinden çok alakasız tarzda takılar. Sanırım ben bu 'bir çok tarzı' seviyorum :)


Tam benlik....Erkek reyonundan :)


Mecbur kaldım, hem bizim evin olduğu dağda hem okulun olduğu dağda giymek için.


Rossman. Rujun rengi hiç güzel çıkmamış ama içinde minik simleri var ve göründüğünden daha koyu bir rengi var


Bim sayesinde çeşitli desenlerde ve ucuz bir sürü peçetem oldu.



Paşabahçe


Sonunda başladım bakalım ne zaman bitecek, bu zaman darlığında yaza biter seneye kışa da kullanırım işallah




















11 yorum:

SİHİRLİ OKLAVA dedi ki...

güe güle kullan hepsini:))

tülin dedi ki...

Hepsini iyi günlerde kullan canım.
Kupalar çok sevimli. Demiştim ya "mutfak için aldıklarını çok beğeniyorum" diye :)

İlknur Şenel dedi ki...

canım herşey çok güzel güle güle kullan.Bana da gelirsen sevinirim.Hoşçakal

cicibebe dedi ki...

her şey çok güzel canım ama ben botlara bayıldımmm!

AsyaM İçiN dedi ki...

Eşin çok zevkli kırmızı canta çok hoş paşabahçe kupalarda başka güzel hepsi güzel seçim iyi günlerde kullan :)

SHOIPTAR dedi ki...

ne çok şey biriktirmişsin iyi günlerde kullan botların çok güzel.

hatice yazıcı dedi ki...

sağlıkla kullan ,boyan ve giy tatlım:))

maşallah alışveriş çok verimli geçmiş. sevgiler.

cemre dedi ki...

hepsini sevdim:)) paşabahçe kupalarına bayıldım çok ciciler:) bide ilk resimdeki rujun rengini çok merak ettim:)

AtolyeKedi dedi ki...

Sihirli oklava, çok teşekkür ederim :)

Tülin, çok teşekkür ederim. Evet seninle konuştuktan sonra baktım bende neler aldığıma, unutmuşum :) kafalar dolu...

İlknur Şenel, çok teşekkür ederim.

Cicibebe, çok teşekkür ederim.

AsyaM için, çok teşekkürler.

Evet Annem 3 haftada ne çok şey almışım.

Hatice Yazıcı :) çok teşekkür ederim.

Cemre, çok teşekkür ederim :) O rujun çok tatlı bir rengi var tam bordo değil ama bordomsu koyu bir sedefli pembe

mormenekselerr dedi ki...

hepsi çok güzel güle güle kullan..ah ah oje dedin mi içim burkuluyor hasret geldim hasret gidecem şu ojeye yoğun bakımda çalışınca sürülmüyor çok isterdim renk renk hergün oje sürüp işe gitmeyi.

AtolyeKedi dedi ki...

mormenekşeler, çok teşekkür ederim. Bende sadece hafta sonları sürüyorum :(