21 Nisan 2013 Pazar

Cumadan Pazara


Bu kısırı kim uydurdu bilmiyorum ama çok iyi etmiş hem besleyici hem pratik. Cuma eve gelince kısır ile tatile bir giriş yaptık :)


 Niyeyse her tatil günü olduğu gibi şöyle 9:00'a kadar uyuyayım diyorum ama pek olmuyor. Neyse yine  cumartesi 07:00' de kalkış temizlik, çamaşır,ütü, katla yerleştir, toz al vs öğlen işler bitti.


Ve biraz erken saatte sinemaya yol aldık yorumlara da güvenerek Selam filmine gittik. Çok güzeldi. Kendimi  çok sıktım ama sonunda kendimi mendil ararken buldum. Tabii film çıkışı migren tavan yaptı.



Şu göz temizleyici petler ilk çıktığında da almıştım çok memnun kalmıştım. Sonra uzun bir süre bulamadım. Bir süredir yine piyasada. Çok güzel temizliyor, göz yakmıyor ve yağlı temizleyiciler gibi göz çevresinde yağ bezeleri oluşturmuyor. Umarım bundan sonrada hep piyasa da bulabilirim.


Bir işlere giriştim demiştim daha önceki şu yazımda http://atolye-kedi.blogspot.com/2013/04/oradan-buradan.html yine devamı geliyor. Cumartesi akşamı devam ettim.


Eksik malzemelerle yaptığım çakmanın çakması kumpir :)


Bir hile paylaşmak istiyorum.  Annecimden öğrenmiştim. Patates haşlarken tencere kararmasın diye suya limon kabuğu atmak gerektiği.... Gerçi böyle işlere püf noktası deniyordu değil mi?


Pazar günü uzun zamandır planladığımız bir işimiz için gidip boya aldık. Çok mutluyum hatta bir an önce yapmak için sabırsızlanıyorum ama malaesef en yakın bir aksilik çıkmazsa önümüzdeki hafta sonu.... Artık bahar temizlikleri zamanı....


Bu gün Avrasya el sanatları fuarına gittik. Tavsiye ederim güzel şeyler vardı.


Mesir macunu ve mesir çayı. Mesir çayını zaten fuarda ikram etmişlerdi lezzetliydi. Aldık ve evde hemen demledik bile. Ben mesir macununu da çok severim çocukluğumu hatırlatıyor yani aslında tamamen duygusal...


Yani fuar olur da incik boncuk olmaz mı? İncik boncuk Olur da kediden kaçar mı?  İşte bir hafta sonu da böyle geçti. İçime en çok sinen şey temiziliklerimi bitirmiş olarak haftaya başlamak oldu. Her zaman böyle ayarlamak dileğiyle...

3 yorum:

yelda ersozlu Bakirtas dedi ki...

ayyy ne güzel dolu dolu bir hafta sonu ençok da hediyelik eşye fuarını gezme kısmını sevdim:)))

SHOIPTAR dedi ki...

lezetli yiyicekler,alışverişler,inci boncuk temizlik derken güzel bi hafta sonu olmuş allah kolaylıklar versin kızım.

AtolyeKedi dedi ki...

Yelda Ersozlu Bakırtaş, evet dolu doluydu gerçekten:) Fuar güzeldi gerçekten

evet Annecim hafta sonu çok iyi geldi