4 Kasım 2013 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Çok merak ettiğim wasa denendi... Ben pek hoşlanmadım.Eminim beğenenler vardır.


Yine peçete yine dallı güllü :)


Kediyi altın saraya koymuşlar illede incik boncuklu çakma atölyem demiş....


Yaşasın cumartesi akşamı yeteneksizsinizi izlememek....Tam Türk filmiydi, sevdim.


Sabah kargalarla kalkan ben Takı tuku düzenlemece işlerine dalar....


Bir işlere giriştim boş vakit buldukça devam edecek....


Çakma atölyemin kapısını yeniden süsledim.


Sadece düzenlemek 2 saatimi aldı....Bitmedi...Devam edecek...  :(


Çalışma odasını düzenledim artık bir şey yapmayacağımı düşündüğüm her şeyi attım. Bu eski dosyalar hariç. Bunları da inceleyip kes yapıştır yapıp atmayı planlıyorum. Daha Tülin için çalışma yapmam lazım. İşler çok, benim  boş vakitlerim  sadece gece artık yetiştiği kadar....


Uzuuun zamandır denemeyi planladığım bazlamadan 'evde ne varsa pizzası' yaptım. Bir hafta sonu daha su gibi geçti. Herkese mutlu, sağlıklı, verimli bir hafta diliyorum.











5 yorum:

Selma's world dedi ki...

Fatih-harbiyeyi bende izliyorum. güzel bi dizi.

Atolyekedi dedi ki...

Selma's World, evet güzel bencede

Dilek dedi ki...

Oooo oooo yoruldum okurken ne çok iş yapmışsın Evrenciğim.
Güzel bir hafta geçirmen dileğiyle sevgiler.

SHOIPTAR dedi ki...

annem ne çok işlerin var ya birazda canının kıymeti bil pizzan wasan afiyet olsun peçetelerine bi de süslenen kapıngüzel olmuş fatiğ harbiyeyi bende izliyorum.

Atolyekedi dedi ki...

Dilek, bende çok yoruldum, işler bitmiyor ki :( Teşekkür ederim canım işallah senin içinde ve herkes için güzel bir hafta olur.

Annem işleri yetiştiremiyorum biliyorsun okulla ilgili olanlar okulda yapılmıyor. Dün gece 19:00 da başladığım evrak işlerine 23:00 de bitirdim ama daha da bitmedi bu akşamda devam edecek :( muhtemelen perşembe akşamı da devam edecek....Kapımın süsünü sen hediye etmiştin :) Fatih harbiye tam Türk filmi çok hoşuma gidiyor.