11 Kasım 2013 Pazartesi

Cumadan Pazara....


Avon siparişim geldi :) Avon'un kokularını günlük olarak kullanmayı seviyorum . Hem kokuları güzel hem fiyatları uygun


Cuma akşamı tatilimin ilk zamanlarına ütü yaparak başladım :(


Ütüden sonra hadi biraz keyif yapayım dedim. Dizinin yetişebildiğim kadarını izledim.


Cumartesi mini hobi alışverişi....


2 otomobilim daha oldu :) Çok yakın bir arkadaşımın hediyesi...


Taktım ben.Yaşasın cumartesi gecesi yeteneksizsinizi izlememek...


Ve Pazar sabahı Atamızı anmaya gittik.


Öğleden sonra temizlikler yapıldı.Sonrasında Cumartesi gecesi uyuyakalınca izleyemediğim '3Adam'ı izledim


Ve tabii uyuyakalınca izleyemediğim 'Makinakafa' izlendi :)


Ve gece yine ütü işkencesi...Film eşliğinde


'Bir tutam cennet' bitince ütüde bitti :( o kadar uzun sürdü yani...


Pazartesi akşamına yemekler hazırlandı...
Bu hafta sonu da böylece geçti. Herkes için sağlıklı, mutlu, üretken bir hafa olması dileğiyle....












2 yorum:

Reyhan Cadısı dedi ki...

Yavrucum ütüyü niye tv karşısında yapmıyon, öyle çok daha eğlenceli, hem de dizini kaçırmazsın :) Ben telefon konuşmalarımı ütü yaparken yapıyorum, çenem düşük biliyorsun değil mi:)

Atolyekedi dedi ki...

Reyhan Cadısı, O ilk ütü grubu azdı 8 parça kadar o yüzden çabuk olur diye diğer odada yaptım :) yok canım çenen düşük değil şekerim içi dolu şeyler konuşuyorsun.