18 Kasım 2013 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Cuma akşama eve geldiğimde tv de bu programa denk geldim. Hoşuma gitti. Her cuma bu sohbet olacakmış. Artık denk geldikçe izlerim.


Bu da benim cumartesi günü geciken kombiciyi beklerken ki halim...
Fotoğraf tabii ki  netten...


Yeni bebeklerim....Hafta sonu 'dallı güllü' haftasıydı. 


En sevdiğim dergi


Denendi lezzetliydi 


Cumartesi akşamı '3 Adam'


Haftalardır devam eden yol çalışmaları..... hafta sonunda bile saat 08:00 de başladılar çalışmaya ne azim valla...Takdir ettim.


Hafta sonu başladım umarım bu hafta içi bitirebilirim.


Allah ne verdiyse kahvaltısı....


Pembiş çiçeklerim.


Hepsi benim bebeklerim...


Pazardan aldığım bebeklerim. Kahve bize değişik geldi içinde 7 çeşit kahve karışımı varmış denemek için aldık.


Pazartesi akşamı için yapılan yemeklerden....


7 çeşit kahvemiz gayet lezzetliydi...


Maalesef cumartesi gecesi hem makinakafa hem 3 adamın saatleri çakışıyor bu yüzden bazen tercih yapıp bir tanesini sonra izliyoruz.Şikayetçiyim bu durumdan...





Ve tabiiii ütü :(

Bir hafta sonuda böyle su gibi akıp geçti. Herkese mutlu, sağlıklı, huzurllu bir hafta diliyorum..

















7 yorum:

Dilek dedi ki...

Yeni cicişlerini keyif ve sağlıkla kullan. İzlediklerin keyif vermiştir umarım. Pişirdiklerine afiyetle veeee işlerine de kolay gelsin diyorum. İyi haftalar.

Selmanın Dünyası dedi ki...

makarnayı bizde denedik. güzeldi. kahve nasıldı acaba :) çiçekli fincanlara bayıldım.

SHOIPTAR dedi ki...

aldıklarının hepsi çok çok güzel iyi günlerde kullan o kedinin görünüşü çok güzel yaaa evrenciğim.

sakLı bahçem :) dedi ki...

merhaba caNım...
KavakLı hocayı severim beNde ve fırsat buLdukça diNLemeye çaLışırım.
beNde bekLemeyi sevmeyeNLerdeNim.
ama ama ama yeNi bebekLeriN çok tatLıııı.
makarNeks'iN domates sosLusuNu deNedim beNde pek sevdim.
aaah aaaah şu bitmeyeN yoL çaLışmaLarı yokmu...
ay o kahvaLtıya caN kurbaaaaaN çok severim ımmm tost :)
pembiş çiçekLer çok içaçıcı görüNüyo caNım.
pazar gaNimetLeriNi güzeL güNLerde kuLLaN caNım. değişik kahveLeri deNemeyi beNde severim.
ütüLeNcekLerim şuaNda beNi bekLiyooo :)

Atolyekedi dedi ki...

Dilekçim çok teşekkür ederim.

Selmanın Dünyası, kahvede güzeldi.

Teşekkür ederim Annecim :)

Saklı Bahçem, canım benim her şeye ayrı yorum çok çok teşekkür ederim bayılıyorum yorumlarına. Allah sana daha güzellerini nasip etsin işşallah canım

Havva Peynirci dedi ki...

kediye hasta oldum:))
sizi izlemeye aldım,bana da beklerim.
çok sevgiler

Atolyekedi dedi ki...

Havva Peynirci, :) çok teşekkür ederim.