25 Kasım 2013 Pazartesi

Cumadan Pazara....


Cuma günü çiçeğimle evime geldim...


Cuma akşamı yine 'günüm gelmişti'  :)


Ve cumartesi yine 'Tepehome' yine green gate.....


Bu kızı çok beğeniyorum....


Ve sonunda merak ettiğim gimsa'ya gittim:)


Gimsa ganimetlerim. Benim gibi Gimsa'yı  geç keşfetmiş, bir türlü gidememiş olan varsa tavsiye ederim. Gerçekten çok çeşit var ama hafta sonu gitmemenizi tavsiye ederim, adım atacak yer yok :( 


Cumartesi günü izledik. 


Geçen hafta aldığım yastıkları cumartesi akşamı '3 adam' eşliğinde doldurdum....


Pazar sabahı duvar ve kamyon manzaralı balkon kahvaltısı...


Ve pazar günü 'Hükümet Kadın' biraz geç oldu ama güzel ve eğlenceliydi...


Ve pazar günü çamaşırları topla-katla-yerleştir, bulaşıkları yerleştir dolapları düzenle, evi süpür tozu al,pazartesi akşamı yemeğini yap.....Ve böylece göz açıp kapayana kadar geçen bir hafta sonu daha.... Güzel ve sağlıklı bir hafta olması dileğiyle....











5 yorum:

Havva Peynirci dedi ki...

işte buna dolu dolu yaşamak denir,maşallah hiç birşeyden eksik kalmamışsınız:)

sakLı bahçem :) dedi ki...

çiçeklerin çok hoşmuş canım tekrardan öğretmenler günün kutlu olsun :)
günün güzel gelmiş :)
tepehome green gate aldıkların hem çok şık hemde çok sevimli :)
seni bi tanısa eminim funda arar da seni çok beğenir :)
ankaraya yolum düşerse gimsaya gitmeyi bende istiyorum:)
malesef sinemada film izleme konusunda burda eksik kalıyrum ama bu filmi bende merak ediyorum.
yastıkların çok şık canım.
kamyon duvar manzaralı da olsa kahvaltı keyfi bi başka ya :)
ev işi nankör işidir asla bitmez :)

Atolyekedi dedi ki...

Havva Peynirci, evet :) hiç eksik kalmadım hem gezdim hem ev işi yaptım :)

Saklı Bahçem, çok teşekkür ederim canım.

sekerbulutu dedi ki...

cumartesi günü bende sonunda gimsayı keşfettim ve birsürü ıvır zıvır şey aldım. ordan eli boş dönmek mümkün değil.
sizde dolu dolu bir hafta sonu geçirmişsiniz ne güzel...

Atolyekedi dedi ki...

Sekerbulutu, :) kesinlikle...