2 Aralık 2013 Pazartesi

Cumadan Pazara....


Yorgunluktan uyuklayarak izlediğim cuma eğlencesi


Dallılar güllüler tabaklar çanaklar :)


Cumartesi günü...


Tabii ben bu fuarı fırsat bildim ve ev ihtiyaçlarını market yerine buradan aldım. En azından doğal bir şeyler yemiş olalım


Ve fuardan baykuş yastığım...Tabii bu yastığı almamızın bir sebebi vardı. Çok ayıp biliyorum ama ilk defa bu fuarda duyduğum ve hakkında bir şey bilmediğim bir derneğin ürünlerinden.... 
http://www.fisek.org.tr/             sizde bu siteyi ziyaret edip haklarında bilgi alabilirsiniz.....


Fuar sonrası 'Açlık oyunları' ben zaten sinemada sadece Türk filmi izlemeyi seven biriyim bu yabancı film sevmediğimden değil elbette...Film benim için hayal kırıklığıydı çünkü sonuçsuz kaldı. Yani serinin 3.bölümü olacağı kesin. 


Bir kadın tabak çanak görürde durur mu?


Pazar akşamı biraz sağlıklı içecek zamanı....Zencefilli, ballı, karanfilli, kabuk tarçınlı çay


Ve tabii ki keyifli bir son....Yeni haftadaki tüm güzellikler herkesi bulsun işşallah









2 yorum:

sakLı bahçem :) dedi ki...

yalan dünya severlerdeniz :)
amaa tabaklar çanaklar çok şekeeer:)
ayyy ne güzel bi fuar ama ben evlendiğimden beri hep organik doğal beslenenlerdenim :)
ne güzel bi yastık bu böyle :)
bazen büyük beklentilerle gittiğimiz filmler bizi hayal kırıklığına uğratabiliyo malesef:)
her ne kadar ev dolu olsa da
tabak çanak almaya devaaaam :)
en güzel keyifli son :) kahveee :)
aaa bu arada ütü yoktu galiba bu hafta sonu canım :)
mutlu günler diliyorum :)

Atolyekedi dedi ki...

Saklı Bahçem,evet :) teşekkür ederim canım. ütü bu gün yapıldı :( kaçış yok :)