9 Aralık 2013 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Cuma gecesi eğlentisi


Eğlentinin yanına eş olmayınca karın doldurmaca...


Bir işlere giriştim bakalım ne olacak, sanki diğerlerine yetişebiliyorum da yenilerini buluyorum hey Allahım


Cumartesi sabahı rüyamızda görmüş gibi 10:00 seansına gittiğimiz film...Tamamen gün ışığını kaçırmamak için.


Cumartesi günü eve giderken manzara.


Bu da bizim mahallenin hali


Yine ev yoğurdu


Cumartesi ganimetlerim


Hepsi benim bebeklerim :)


Ve pazar günü tüm gün ev temizlemece...


Bitirdiklerimi toparladım, işe yaraları ayırdım. 


Benim yine günüm gelmişti bizde gün yaptık :)


Ve pazar gecesi kapanışı.Hala her yanım ağrıyor :) Mutlu, sağlıklı, huzurlu haftalar olsun













4 yorum:

Nurten ŞENKUL dedi ki...

Cumadan pazara yazıları çok güzel :) hep devam etsin :)

Gülev Damgalı dedi ki...

Yoğun bir hafta sonu geçirmişsiniz. Ne güzel. Dinlenmeye ihtiyacını var sanırım :)

SHOIPTAR dedi ki...

yiyip içtiklerin afiyet olsun yoğurdu 1 haftada bitiriyormusunuz yanimetler harika hepsini iyi günlerde kullan kahve fincanların harika ayrıca biliyorsun kardan hiç hoşlanmıyorum evrenciğim.

Atolyekedi dedi ki...

Nurten ŞENKUL, çok teşekkür ederim bende yazarken çok keyif alıyorum.

Gülev Damgalı, hemde nasıl, çok teşekkür ederim.

Teşekkür ederim Annecim. Yoğurdu 2 haftada bitiriyoruz.Eğer evde olacaksam ben karı çok severim ama şimdi okula gitmek zorundayım çocuklar gelmese de....