20 Aralık 2013 Cuma

Güzel Cuma.....


Bu gün okul çıkışı uzuuun bir yoldan sonra eve ulaştım. Donmuş ellerimle kapıyı açmıştım ki....Bir paket :) Harika bir sürpriz oldu benim için, çoook mutlu oldum. Paketi gönderen canım arkadaşım Sibel....Sibel'in blogu: http://sbahcem.blogspot.com/


Ben bu güzel el emeklerini nasıl kıyıp kullanacağım bilmiyorum.


Neler neler göndermiş Yarabbim ilgi alanıma giren her şey vardı pakette....



El emekleri, ne güzeller....Ellerine sağlık Sibelciğim, hepsi ayrı güzel çok çok teşekkür ederim.






4 yorum:

SHOIPTAR dedi ki...

hediyelerin çok güzel iyi günlerde kullan yapanın ellerine sağlık evrenciğim.

ATAHAN İLE HAYAT DEMET ÖZGÖL dedi ki...

iyi günlerde kullan canım....

sakLı bahçem :) dedi ki...

canııııımmmmm beğenmene çok sevindim canım güzel günlerde keyifle kullanman dileğiyle:)
arkadaşlığımız daim olur inşallah:)

Atolyekedi dedi ki...

Teşekkür ederim Anneciğim.

Demetçiğim teşekkür ederim.

Saklı Bahçem, çok teşekkürler canım. Allah ömür ve sağlık verdikten sonra neden olmasın