2 Ocak 2014 Perşembe

1 Ocak 2014


Ben yeni yıla yavru kedi fotoğraflarına bakarak girdim :) Tam klasik bir yılbaşı akşamıydı tv de doğru düzgün bir şey yok hatta normalde izlenecek daha çok şeyin olduğu ama yeni yıl şerefine onlarında kaldırıldığı bir akşam...


Yeni yılda dikiş makinesi sorunumu çözüyor muyum ne? Minik bir makinem var artık umarım kullanımını çabuk çözerim...


Bu takvimi paylaşmadan yapamazdım. Pazartesi günü çocuklarımla yaptığım bu takvimi Çooook sevdiğim bir öğretmen arkadaşım internetten bulmuştu....Tabii aynısı olmadı ama zaten aynısını yapmak 'hiç tarzım değil' 


Bu gün verimli bir gündü benim için. Tatil dolayısıyla evde olunca derlemeler düzenlemeler yapıldı.


Dolaplar detoks geçirdi. (Görüntü kirliliği için özür dilerim.) Bunlar giysi kumbaralarına atılmak üzere toplandı.


Okulla ilgili düzenlemeler yapıldı. Tatil çok verimli geçti benim için. 2 gün daha olsa evle ilgili yapılacak işim kalmazdı ama neyse.....Çalışan kadının çilesi evde yapılacak işler birikimli bir şekilde çoğalır... vakit hiçbir zaman tam olarak hiç bir şeye yetmez...Hep bir şeyler yarım kalır....


ve   31 Aralık 1 Ocakta mahallenin durumu korku filmi çevirmek için muhteşem bir dış mekan sahnesi.....
Benim 1 ocağım böyle geçti, umarım her anım verimli geçer...











2 yorum:

Havva Peynirci dedi ki...

ben çalışan,çocuğu olan,evini de böyle çekip çeviren,bi de hobileri olan kadınlara çok saygı duyuyorum.

artık emekliyim,haftada 1 gün kursa gidiyorum,haftada 1 gün sabahtan akşama kadar annem babam benimle,akşam da aile yemeği.tabi yaşamın getirdiği diğer şeyler 24 saat devam aynen senin gibi.
geriye kalan zamanım da yetmiyor,yani bi türlü yeterli olamıyorum kendime.
mutlu yıllar çok sevgiler

Atolyekedi dedi ki...

Havva Peynirci, ay ne güzel özendim size. Ama sonuç olarak zamanın yetmemesi çoğumuzun sıkıntısı sanırım.Teşekkürler.Mutlu yıllar benden de sevgiler....