6 Ocak 2014 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Gün yapmak için pazarı bekleyemeyen masum ev kadını. cumadan başlar..


Cuma akşamı yılbaşında yayınlanan 'Arkadaşım hoşgeldin' tekrar yayınlandı, çok komikti....


En sevdiğim dizi, cumadan izledim.


Tabii bir taraftanda çamaşırlar atıldı,yıkandı, kurutuldu.....İzlerken de boş durulmadı....


Allah'tan Beyazın tekrar bölümü yoktu canlıydı da yeni bir şey izledik.


Geçen hafta izlemediğim bölümünü tekrar izleden izledim örgüme devam ederken...


Hayatın bir gerçeğine tanıklık ediyorum sık sık...Uzun zamanadır gördüğüm yaz kış yüzü gözü görünmeyen bir adam, onu ilk gördüğümde çöpleri dağıtmış her tarafa saçmıştı, eyvah demiştim ama sonra işini bitirdi ve bütün çöpleri toplamıştı.... Çok etkilendim çünkü çoğu çöp karıştıranlar dağıtıp gidiyorlar....Ne hayatlar var...


Annemin gönderdiği kırlenti ancak doldurabildim...


Reklamları dönüyor tam benlik bir dizi gibi unutmassam salı akşamı izlemeyi planlıyorum.


Cumartesi sabah ütü işkencesi....


Cumartesi öğleden sonra romantik komedi...


Cumartesi gecesi '3 Adam' eğlencesi....


Cumartesi pazar ganimetleri...İkea'da kış indirimi var hanımlar


Haftanın çorbası. Pazar akşamından yapıldı dayanılamadı hemen içildi....


Pazar gecesi kış çayımı da alıp oturup evle ilgili yapılacak işler, okul ile ilgili yapılacak işler, hobi işleri, haftalık yemek planlamaları yapıldı notlar alındı. Herkesin tüm planlarını gerçekleştirebilmesi umuduyla....Sağlıklı, huzurlu bir hafta olsun herkes için....

2 yorum:

SHOIPTAR dedi ki...

evrenciğim bunlar yastık kolloksiyonumu alışveriş tam gaz çorban afiyet olsun.

Atolyekedi dedi ki...

Yastık koleksiyonu :) teşekkür ederim Annem