13 Ocak 2014 Pazartesi

Cumadan Pazara....


Cuma günü yemin törenimiz vardı hep beraber yemin ettik.


Kastamonu pek bir soğuktu...


Kastamonuyu sevdim güzel memleket....


İnebolu'yu da beğendim ve içimden dedim ki 'memleketimin her köşesi farklı bir cennet'





Kastamonu'da Evim diye bir yer vardı, fiyatlar inanılmaz....Şu fotoğrafta gördüğümüz tabak çanak 17 lira tuttu.  Tabii ki tabak çanaksız olmazdı :)


İstersen prensesler gibi dolaş, gez eve gelince kakılmışa bağlar Türk kadını...


Ve tabii ki akşamdan yapılan yemekler....Bu hafta sonu da böyle geçti....Kardeşceyizimle güzel vakit geçirdik.... En kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle....

Mutlu, sağlıklı bir hafta olsun herkes için...

  








5 yorum:

Şükran dedi ki...

Kastamonu'yu beğenmenize sevindim.Birde yazın gitmenizi tavsiye ederim.Hayırlı teskereler.

ATAHAN İLE HAYAT dedi ki...

En kisa surede tekrar gorusmeniz dilegiyle canim...Allah kavustursun... Kastamonuya birdaha gidersen zirveye cik cok guzel

Atolyekedi dedi ki...

Şükran, teşekkür ederim. İşşallah bir daha kısmet olur da yazında geliriz, çok isterim.

Demetçiğim, aslında gidilecek yerlerin listelerini yapmıştım ama hava çok soğuk diye olmadı bir daha ki sefere işşallah....

SHOIPTAR dedi ki...

en büyük asker bizim asker bütün askerlerimiz allaha emanet kuzularım.

Atolyekedi dedi ki...

Amin Annecim