20 Ocak 2014 Pazartesi

Cumadan Pazara



Geçen hafta hiç bitmeyecek sanmıştım....Zaten bu dönemi sevmedim. Cuma günü stresli bir haftanın sonuydu eve geldiğimde Yusuf Kavaklı hocaya denk geldim bu sefer şanslıydım eşle birlikte dinledik....


Klasik işlerden sonra resmen sızmışım. Böyle bir psikolojiye girdiğimde hep böyle oluyor....


Uyandığımda Beyazı izleyip kafa dağıttım.


Uzun zamandır takip ettiğim videoları izlemeye vaktim yoktu. Kendime izin vermişken oturup onları izledim. ' Azide hobi' yi bilmeyen yoktur youtube' ta ki videolarına bayılıyorum. Elleri, ojeleri, anlatışı makyajları, yemekleri.....Eğer sizde alışveriş, kozmetik ve yemek tariflerinden hoşlanıyorsanız linki burada:
 https://www.youtube.com/user/azideev?feature=g-subs-u
Açıkçası kendisinin son zamanlarda vakitsizlikten izleyemediğim tüm videolarını izledim cidden stresimden bir miktar uzaklaştım iyi geldi....


Cumartesi günü nasıl 10:00 da uyanabildim bilmiyorum sabah 8:00 de uyumuşken....Neyse cumartesi 'Düzenbaz' isimli filme gittik. Beni tanıyanlar bilir ben Ne olursa olsun Sinemada Türk filmi izleme taraftarıyım bu sefer eşimin isteğiydi bu film....İzledim ve yorumsuz...


Yine bitirdim, bitirdim diye mutlu oldum...


Cumartesi gecesi tabii ki '3 Adam' yine çok eğlenceliydi...


Pazar günü Euroflora'ya gittik. Minik şeyler koleksiyonuma 2 minik kova ekledim....


Renkli kahve yanı su bardakları, cam minik saklama kapları Metro'dan...Metro da 50. yıl indirimi var ne kadar sürer bilmiyorum ama bilginize.... cupcake servisi pazardan....Ve bigudi işte bir kadının güzelleşme çabaları :)


Beyaz masa örtüsü almak için pazara gitmiştim bu küpeleri de aldım.


Pazar gecesi yine uyku tutmamışken Makinakafa'nın cuma gün ki bölümü....Keşke Okan yine hafta da 4 gece olsa.... 

Umarım bu hafta her şey yoluna girer...Problemsiz, sağlıklı, huzurlu, mutlu bir hafta olsun herkese....















4 yorum:

ATAHAN İLE HAYAT dedi ki...

keşke bende kafayı dağıtabilsem :))

Atolyekedi dedi ki...

Demetçim, işşallah dağıtırsın :)

sakLı bahçem :) dedi ki...

canım arkadasım ne zamandır sna yorum yazamadım yaa :(
stresli zamanlarda vakit hiç geçmezmiş gibi gelir insana...
beyaz izleyemedim bu hafta:(
azide hobi takibe alındı :)
türk filmleri candır :)
bitsinler ki yerine yenileri gelsin arkadaşım :)
3 adam da izlenemeyenlerden :(
ama cicilerin çok şeker :)
sanada güzel gnler olsun arkadaşım...

Atolyekedi dedi ki...

Saklı bahçem, olsun canım :) aynen Türk filmleri candır. Tesekkür ederim canımbenim