27 Ocak 2014 Pazartesi

Cumadan Pazara.....


Cuma günü karneleri verdik ve tek servetimiz kumbaramızı da benim 'elaleme yedirmem ben yerim' diyerek yanımıza alıp yollara düştük....( bu tek başına duyulduğunda anlamsız gelebilir ama daha sonra anlatacağım......)


Ve gece güzel Yalovadaydık.... Çok sevdiğim şehirlerden biri...Yaşaması, güzelliği, küçüklüğünün verdiği güven, istediğin yere yürüyerek gidebilme rahatlığı, denizi, gençliğimin geçtiği güzel şehir...Anlatmakla bitmez Yalova


Ve Anne evleri...Amaç ziyaret olunca insanın içinden hadi bir dışarı çıkalım hiiiiç gelmiyor. Bol bol hatta normalde yemediğimiz kadar yemek yiyip bol bol kahve içtik.....


Pazar günü Yalovaya veda....


İstanbul'a Merhaba.....Çoook yıllar önce Mehmet Ali Alabora İstanbulu anlatırken 'İnsanın hem nefret ettiği hemde her gün aşık olduğu bir şehir' olarak anlatmıştı...Hepimiz kabul ederiz ki çok güzel bir şehir....Ama asla burada yaşamak istemem....

Şu an tatilin tadını çıkarmak istiyorum... Sıcacık yatakta karşımda tv elimde bilgisayar oooohh BirazdanMüge başlar bir kahve alırım belki biraz uyurum sonra kalkar kitap okurum kimbilir...Bu gün ki plan bu aklıma eseni yapmak kafam o kadar yoruldu ki bu tatil çok iyi gelecek işallah

Tatilde sık sık görüşmek umuduyla Herkese mutlu huzurlu sağlıklı bir hafta dileklerimle.....








10 yorum:

yıldız dedi ki...

benimde kumbaram var arada bi patlatıyorumdiyip alıp cuma pazarna gidiyorum

15 tatilde gönlünce eğlen dinlen yar uzan keyfini çıkar;)
sevgiler

Nilgün Komar dedi ki...

şekerim sana iyi tatiller dilerim.. gönlünce gez, istediğince dinlen..
bir kahve molası vermek istersen haberleşelim :)

Havva Peynirci dedi ki...

iyi tatiller

tülin dedi ki...

HAYIRLI TATİLLER :)

*ssdesignbutik dedi ki...

yalovayı bende çok seviyorum şirin bir yer :) güzel bir tatil diliyorum tatlım sana

Selmanın Dünyası dedi ki...

iyi tatiller efenim :)
ben de kavanozda para biriktirmiştim üniversite de görünce aklıma geldi hüzünlendim.

Mommyslifetime dedi ki...

Merhaba,
Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler
http://mommyslifetime.blogspot.com/

SHOIPTAR dedi ki...

evrenciğim güzel yalovamızı övgülerinden dolayı teşekkürler.

sakLı bahçem :) dedi ki...

Yalova guzel memleket canim ya keske iznigede gelseydiniz gorusurduk ne guzel olurdu :)

Atolyekedi dedi ki...

Yıldız, o kumbarayı patlattım gitti bende... işşallah teşekkür ederim :)

Nilgün Komar, teşekkür ederim. Ah çok isterdim ama biz eşim dolayısıyla İstanbuldaydık işi bitince pazartesi akşamı döndük :( bir daha ki sefere işallah.

Havva Peynirci çok teşekkür ederim :)

Tülin çok teşekkür ederim :)

ssdesignbutik, teşekkür ederim canım.

Selmanın Dünyası, teşekkür ederim.

Mommyslifetime çok teşekkür ederim.

Ay ne demek Annecim memleketim sayılır :)

Saklı Bahçem, işallah canım, Allah kısmet ederse belki bir olur