29 Ocak 2014 Çarşamba

Geçen hafta tamda bu gün!!


Geçen hafta tamda bu gün saat 18:00 sıraları çocuklarıma da karne hediyesi almanın mutluluğu ile asansöre binip yukarı çıkmıştım ki.....Kapı kırılmıştı....Şok şok şok yaşadım resmen.. Anlatamam....Polis geldi falan filan....Hırsız içeri girmiş ve benim incik boncukları görünce gözlerinde dolar ve altın oluşmuş olmalı :)  hm den aldığım şu sarı yüzük takımı vardı hani her parmağa ayrı takılandan bir de pazardan aldığım 5 tllik yüzükler  kuyumcudaki yüz halini görmek isterdim....Bize kapı anahtarlarına mal oldu neyse ki....Böyle işte hiç aklıma gelmedik yerleri karıştırmış hay Allahım....






Her yeri bir güzel dağıtmış kötü beddua etmiş olmalı  'o kadar da karıştırdım insanın hiç mi bir şeyi olmaz?'diye.....Bir önceki yazımdaki kumbarayı telaştan unutmuş :) yedirmem ben yerim muhabbeti buydu yani :) kumbara bitmek üzere :)
Allah kötü niyetli, kötü huylu insanlardan korusun yarabbim kimsenin başına vermesin, huzursuzluğu yetti.....Neyse kapıya para sıkışmış demek ki :)

25 yorum:

Nurten ŞENKUL dedi ki...

Kuyumcuda ki hali baya komik olacak :)
Sağlık olsun ne denir ki siz de ve evde kötü birşey yok ya dediğiniz gibi kapıya para sıkışmış. Çok geçmiş olsun Allah korusun hepimizi.

Terzi Esma dedi ki...

Allahtan karşılaşmamışsınız canım,insana korkusu yeter Mevlam hepimizi korusun böylelerinden,çok geçmiş olsun..

sevtap dedi ki...

geçmiş olsun,Allah kötülere fırsat vermesin :(

Elif'in Terazisi dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun,Allah kötülere fırsat vermesin!

tülin dedi ki...

Geçmiş olsun .

Atolyekedi dedi ki...

Nurten ŞENKUL, :) kesin.Çok teşekkür ederim. Amin.

Terzi Esma, çok şükür ki karşılaşmadık en büyük tesellim bu. Amin. Çok teşekkür ederim.

Sevtap, Amiin çok teşekkür ederim.

Elif'in terazisi, çok teşekkür ederim. Amin işşallah.

Tülin, çok teşekkür ederim.

Havva Peynirci dedi ki...

çok geçmiş olsun,umarım bir daha asla karşılaşmazsınız böyle bişeyle.

Atolyekedi dedi ki...

Havva Peynirci, çok teşekkür ederim işallah karşılaşmam kimsede karşılaşmaz işşallah

ebru köroğlu dedi ki...

Blogunuzu çok beğendim sizi takibe aldım :)

Sevgiler,

bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

GÖNÜL dedi ki...

geçmiş olsun allah yaşatmasın bir kez benimde başıma geldi

ŞÜKRAN dedi ki...

Çok geçmiş olsun.

Atolyekedi dedi ki...

Ebru Köroğlu, çok teşekkür ederim, en kısa zamanda geleceğim

Gönül, çok teşekkür ederim, Allah bir daha yaşatmasın işşallah...

ŞÜKRAN, çok teşekkür ederim.

Dilek dedi ki...

Canım çok geçmiş olsun. İki yıl öncede bizim eve girmeye çalışmıştı. Anahtarları yerinden sökmüş ama girememiş. Korkusu insana yeter.

Atolyekedi dedi ki...

Dilek, teşekkür ederim canım. Aynen korkusu yeter

Nilgün Komar dedi ki...

geçmiş olsun .. allah bir daha göstermesin..

Meşgul Anne dedi ki...

Çok geçmiş olsun.Allah tekrarını göstermesin.

ATAHAN İLE HAYAT dedi ki...

canım öncelikle çok geçmiş olsun bekarke annemlere evlenince de bize hırsız girmişti her defasından da olayları ilk ben görmüştüm o nednele seni çok iyi anlıyorum sakın polislere parmak izi aldırma sonuç çıkmıyor hemde ortalık acayip batıyor tekrar geçmiş olsun siz sağ olun yeter...

yelda ersozlu Bakirtas dedi ki...

çok geçmiş olsun kapı dışında maddi hasarınızın olmamasına sevindim

Atolyekedi dedi ki...

Nilgün Komar, çok teşekkür ederim Amin işşallah.

Demetçim çok teşekkür ederim canım.

Yelda Ersozlu Bakırtaş, çok teşekkür ederim. Evet ama artık evimde kendimi güvende hissetmiyorum ki....

Nazan dedi ki...

Geçmil olsun Evrenciğim.Bize de yıllar önce girdi.Bir şey bulamayıp, Eşimin kabanını almıştı.Çok kafana takmamaya çalış.Gerekli önlemleri de al bence, mesela kapıya bir ikinci anahtar daha yaptırabilirsin. Çelik kapıları çok kolay açıyorlar..

Atolyekedi dedi ki...

Nazan çok teşekkür ederim. Geçmiş olsun...Allah bir daha göstermesin işşallah.. Şu ikinci kilit meselesi aklıma yattı canım.

yıldız dedi ki...

:(((( geçmiş olsun canım

Atolyekedi dedi ki...

Yıldız, çok teşekkür ederim canım.

sakLı bahçem :) dedi ki...

canım arkadaşım yazını yeni gördüm son zamanlarda buralara pek uğrayamıyorum :( çok büyük geçmiş olsun verilmiş sadakanız varmış arkadaşım:( Rabbi beterinden muhafaza etsin inşallah....

Atolyekedi dedi ki...

Saklı bahçem, canım sağolasın. Amin canım herkesi işşallah