16 Ocak 2014 Perşembe

Yarım işler...


Çok severek başladığım diz üstü battaniyem....Son zamanlarda hiç elime alamadım :(


Çalışma masasında bekleyen boncuklarım....


Kumaş sponsorum Baykumaşın gönderdiği kumaşlardan kesilip biçilip bekleyenler....

http://baykumas.com/


Aslında o kadar az işi var ki anlatamam ama başına oturamıyorum :(


Artık keçelerden projeler......Ama hiç birini alıp tamamlayamıyorum okul işleri, evraklar dönem sonuna doğru artıyor. Şöyle ağız tadıyla hobilerimle uğraşmaya hasret kaldım. Umarım vaktim olur da  bu işlerimi tamamlayabilrim...... 








4 yorum:

Arzu dedi ki...

basina oturana kadar aslinda ama oturmak bi mesele degil mi? battaniyenin bitmis halini merak ettim :) kolay gelsin...

SHOIPTAR dedi ki...

eminim sen o işlerin üstesinden gelirsin zamana ihtiyacın var tatiller yaklaçıyor evrenciğim ya sabır.

YETENEK-SİZİN dedi ki...

bende de yarım bir yğın iş var.. bazen evde otursamda hep hobilerle uğraşsam diye düşünmüyor değilim ;)

Atolyekedi dedi ki...

Arzu, ah ah o oturma aşamasına en kısa zamanda gelirim işallah. Teşekkür ederim.

Evet Annecim o tatili hobilerim için sabırsızlıkla bekliyorum.

YETENEK-SİZİN, aynen :)