11 Şubat 2014 Salı

Bir kızçe için....


Bir arkadaşımızın kızı için hazırladığım minik takı kutusu ve fotoğraf çerçevesi....




Çok mutluyum zevkle başladım ve aylar sonra bitirdim çok şükür......


Bunlarda malzemeler....
1. Beyaz akrilik boya
2. yaldız
3.Kırmızı akrilik boya
4. krem akrilik boya
5. sprey vernik
6. Temiz bir bez
7. Toplu iğnenin toplu kısmı :)

Yapılışı:
1. Her iki ahşap malzemede önce zımparalanır
2. Nemli bir bezle silinir.
3. Beyaz akrilik boya su ile biraz açılarak ilk katı atılır (Astar) 
4. İkinci kat biraz daha kalın atılır.
5. Yapılacak süslemeye göre süsler yapıştırılır
6. Kenarlar yaldızlanır.
7. Pembe renk oluşturulur. Ben karara oluşturdum. Kırmızı, beyaz ve krem renklerini karıştırarak  pembeyi oluşturdum.
7. Sprey vernik ile verniklenir.







7 yorum:

cecilia dedi ki...

çok güzel anlamlı bir hediye olmuş cnm eline sağlık ;)

Nilgün Komar dedi ki...

eline sağlık

Selmanın Dünyası dedi ki...

çok şirin olmuş. eline sağlık :) hem el yapımı farklı bi hediye olmuş.

Havva Peynirci dedi ki...

çokmu çok güzel olmuş,annesi ve kuzusu güzel güzel kullansın

Atolyekedi dedi ki...

Cecilia, çok teşekkür ederim canım...

Nilgün Komar, çok teşekkür ederim.

Selmanın Dünyası, çok teşekkür ederim :)

Havva Peynirci, işşallah, çok teşekkür ederim.

Yeşim dedi ki...

Harika bir hediye olmuş canım ellerin dert görmesin.

Atolyekedi dedi ki...

Yeşimcim teşekkürederim canım