20 Şubat 2014 Perşembe

Bluz...


Ne yaptıysam renkler net olmadı :( Siyah üzerine beyaz puantiyeli şifon kumaş...
Kumaş sponsoru BAYKUMAŞ'ın gönderdiği kumaşlardan....

http://baykumas.com/


Kalıbını daha önce Annemin benim için diktiği bluzlardan çıkarttım. Kumaşın tamamı buydu o yüzden maalesef bluzum bu kadar çıktı.....Biraz daha uzun giysileri daha çok seviyorum....


Ceketlerin içine gömlek giymektense bluz giymeyi daha rahat buluyorum. Benim için ceket içi bluzu oldu....

Dikişler devam ediyor :)



9 yorum:

dikisdersi dedi ki...

dikişe dönmüşsün :)oh oh ne güzel ,güle güle kullan tam ceket içi olmuş .
kumaşlarını dagıtıp hediye verdiginde ,dikiş dikmeyecekmi diye düşünmeye başlamıştım

Atolyekedi dedi ki...

Dikiş dersi baya oldu aslında başlayalı....Aslında kumaşlarımı dağıttığımda çok karalıydım bir daha dikmeyeceğim hem dikiyorum hem alıyorum iyice arsızlaşmaktan korkmuştum. Önce dikmeyi bıraktım ve uzun süredirde giysi almıyorum.... Sonradan da dayanamayıp tekrar dikmek istedim Allahtan çok başarılı değilimde herşeye heves etmiyorum :) biliyorum ki detaylı şeyler dikemeyeceğim ama seni severek takip ediyorum çok başarılısın öyle olamam biliyorum en azından kendime ufak tefek şeyler dikiyorum, şimdilik böyle...Hayırlısı olsun bakalım Aaa bir de pisliğini unutmuşum tabii bırakmamda küçükte olsa onunda payı vardı...

yıldız dedi ki...

benimde bluz dikmem gerekli:)))) ama kumaşlara kıyamıyorum bozarsam diye birde bunun kalıbı olaydı ben bluzun üstüne koyup dikemem birde ensede yırtmaçlı yada önden yırtmaçlı bir model arıyorum:))))
çok güzel olmuş iyi günlerde giyin cnm

Atolyekedi dedi ki...

Yıldız, :) ne güzel...Ben giyerken çok mutlu oluyorum kıy gitsin dikip gezerken daha mutlu olacaksın....Bence bir cesaret et bakalım eminim sonuç güzel olacak canım....Ben bluzun üstünden kalıp çıkarıp dikiyorum pratik olduğu için...Kolay gelsin şimdiden

SHOIPTAR dedi ki...

oh oh ne güzel yazında tiril ,tiril giyersin iyi günlerde kullan.

sakLı bahçem :) dedi ki...

ellerin dert görmesin arkadaşım güle güle kullan bluzunu...
ama ben seni instagramda bulamadım acaba yokmusunki ?

Atolyekedi dedi ki...

SHOIPTAR, çok teşekkür ederim :)

Atolyekedi dedi ki...

Saklı bahçem, çok teşekkür ederim canım.

Atolyekedi dedi ki...

Saklı bahçem, maillerine bak canım orada yazdım instagramımı :)