3 Şubat 2014 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Bu hafta sonu bol bol örgü ördüm hatta yeni renkler katmak istiyorum yakında....


Keçelerle oynadım....


Kumaş sponsorumun Baykumaşın gönderdiği Böyle 15 adet tül vardı yıkandı ütülendi....Planlama yapıldı artık bu gün yarın başlarım işşallah


Baykumaşın gönderdiği tüm kumaşlar yıkandı, ütülendi :) Hatta dikilmeye başlandı...Bitirdikçe paylaşacağım işşallah....

Bu hafta sonu da böylegeçti... Herkese mutlu, sağlıklı, hayırlı haftalardilerim....




7 yorum:

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

kolay gelsin... kumaşların son halini merak etmedim değil...

Nilgün Komar dedi ki...

bol üretimli bir hafta sonu olmuş.. harikasın...

*ssdesignbutik dedi ki...

off ipleri ve kumaşları gördükçe kızıyorum kendime seni okuyorum bir gaza geliyorum akşam eve gidince oturaamıyorum masa başına ama yok bu sefer kararlıyım : )

Hayatım Kitap dedi ki...

kolay gelsin cnm

Atolyekedi dedi ki...

EMİNE ÖZTÜRK, çok teşekkür ederim :) İşler sonuçlandıkça paylaşacağım işşallah...

Nilgün Komar, hemde nasıl :) teşekkür ederim.

ssdesignbutik, canım benim, bazen oluyor öyle bana da... özellikle tüm gün çalışınca...İnsanın içinden yapmak gelse de bir şekilde olmuyor...İşşallah canım sende fırsat bulursun

Hayatım kitap, çok teşekkür ederim :)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ooo renkler arasında keyifli anlar:)
kolay gelsin canım sevgiler.

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, :) teşekkür ederim