17 Şubat 2014 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Perşembeden bir fotoğraf  ama ben ilk fotoğraf bu olsun istedim :)


Mor salata ne zamandır yapayım deyip duruyordum cuma akşamı yaptım....Lahana, yoğurt, sarımsak...


Bu işkenceyi geciktirmek istemedim cumadan yaptım....Hafta sonu kafam rahat etti




Tv ye eşlik eden yoğurt mayalamaca....


Ve cumartesi Sibelciğimin düzenlediği kermese katıldım :) Geçen hafta gitmek istediğimden bahsetmiştim, çok şükür ki bir engelim olmadı.
http://atolye-kedi.blogspot.com.tr/2014/02/cumadan-pazara_10.html
Sibelciğim çok güzel bir iş başarmış böyle bir organizasyon yaparak, gurur duydum arkadaşımla...Tebrik ederim.Bu kadar iyi kalpli bir insanın böyle güzel bir iş yapması da çok normal değil mi?
Sibel'in blogu:
http://sibelinhobidunyasi.blogspot.com.tr/
Çok güzel bir organizasyon olmuş, bütün marifetli hanımlar oradaydı...Gitmediyseniz çok şey kaçırdınız...Bu sayede Sevgili Tülin'i ve Nazan'ı da görmüş oldum...Özlemişim çok iyi geldi...
Tülin'in blogu: http://bulutgolgesi.blogspot.com.tr/
Nazan'ın blogu: http://umutluhobi.blogspot.com.tr/


Kermes ganimetlerim...


Kermes genimetlerinin buzdolabındaki hali....Tam deli kızın çeyizi oldu buzdolabı :) 


Sizde bizim gibi salata sevenlerden misiniz?


Uzun zamandır yapmamıştım....


Pazar gezmesi sonucu ganimetlerim...


Yine rahat duramadım pazardan şu sarı yüzüklerden aldım...Eşimin yorumu: 'tak tak zengin zannetsinler' Neyse yüzük ve küpe 5 tl daha ne modeller vardı ama çalınanların modelinden bulamadım :(


Pazar gecesi tekrar yayınlarına denk geldim...


İki diziyi de gününde izleyememiştim. Reklamsız özetsiz iyi oldu :)


Dizi eşliğinde örgü....


Ve tabii ki geceden yapılan yemekler....

Mutlu, sağlıklı, huzurlu, verimli bir hafta dileğiyle.....

















10 yorum:

tülin dedi ki...

Ben de seni tekrar gördüğüm için sevindim Canım.
Güzel bir hafta diliyorum. Sevgiler.

Selmanın Dünyası dedi ki...

eşin de pek şakacı :)
yeni blogumu izlersen sevinirim :
http://sweetcatquen.blogspot.com.tr/

SHOIPTAR dedi ki...

oh oh yemeler afiyet olsun eve yine boş dönmemişsin iyi günlerde kullan bende blog arkadaşını kutluyorum gitmekle iyi etmişsin evrenciğim gözlerin bayram etmiştir.

Atolyekedi dedi ki...

Tülin, çok teşekkür ederim :)

Selmanın Dünyası, sorma çok şakacıdır :) Aaa yeni blog mu açtın dur bir bakayım...

SHOIPTAR, :) teşekkür ederim Anneciğim. Bütün kızların selamı vardı....Sibel'in Tülin'in....

Nurten ŞENKUL dedi ki...

Takılar yine güzel ama eşinizin yorumuda komikmiş :) şıkır şıkır takın :)
Mor salatayı ilk fırsatta deneyeceğim :)
Çok uzun olacak yorumum ama bir şey soracağım :)
Örmeye başladığınız battaniyeyi hangi yünle örüyorsunuz? Dümdüz olması için nasıl örmem lazım? Uzunca zincir çekip trabzan yaparak mı örmek lazım?
Ben kare kare örüyorum ama 2. örgüm galiba sizin ki gibi olacak :)

Atolyekedi dedi ki...

Nurten ŞENKUL, çok teşekkür ederim :)
Valla ben iplerin renklerine bakarak aldım marka olarak karışık nako da var kartopu da var... ben 85 cm örmeye başladım araya 2 zincir yapıyorum 3 dolgu örüyorum... Ay bilmiyorum örgü olayını anlatımım kıt olabilir anlaşılmayan bir şey olursa sorabilirsiniz, çok anlaşılır olmamışolabilir.

Nurten ŞENKUL dedi ki...

Hiç bilmeseydim anlamazdım ama battaniyemi bitirmek üzere olduğum için anladım :) çok teşekkür ederim çok çabuk cevap verdiniz.
Elimdeki şu battaniye bitsin biraz yün stoklayıp sizinkinin modelinden öreyim :) iyi geceler :)

Atolyekedi dedi ki...

Nurten ŞENKUL, rica ederim.Kolay gelsin. İyi geceler

sakLı bahçem :) dedi ki...

dolu dolu bi hafta sonu olmuş senin adına çok sevindim canım arkadaşım...

Atolyekedi dedi ki...

Saklı bahçem, teşekkür ederim canım benim