4 Şubat 2014 Salı

Hobi Alışverişi...


Biraz alışveriş yaptım dün bu gün...Bu amerikan servislerini uzun zamandır arıyordum denk getirememiştim bir türlü.....İg'de satanları görüyordum bu denklemde biz fiyata x diyelim :) Ama bu aldıklarımın tanesi 2 tl çarşı da pazarda varmış....Gezmek lazımmış....


Boncuksuz olmazdı tabiii


Ahşap boyama için malzemeler....


Bunlarda yapılacaklar listemdeki malzemelerden....


Bu da puantiyeli masa örtüm çok beğenerek aldım.
 Yeni malzemelerimle bir şeyler yapmak için sabırsızlanıyorum :) ama bir süre daha beklemek zorundalar elimde yarım işim çok :)


Dün gece biten örtüm. Az kalan artık parçalarla yapıldı....








4 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

malzemeler bol bol eminim en kısa zamanda bu şık örtü gibi güzellikler sıraya girecek ellerine sağlık canım.

Hayatım Kitap dedi ki...

parçaları değerlendirmek harika olmuş...ellerine sağlık ayrıca dediğingibi gezmek lazım

yıldız dedi ki...

amerikan servislerden yuvarlaklaraını pazarda gördüm ama dikdörtgenler daha güzel gibi
bende bulursam kaçırıcam
masa örtüsü puanlı çok şeker duruyor
kolay gelsin ;)

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, işşallah güzel şeyler ortaya çıkar.

Hayatım kitap, Çok teşekkür ederim.

Yıldız, ben kararsız kalınca ikisinden de 2 şer tane aldım, fiyatı uygundu ne de olsa :) Çok teşekkür ederim.