21 Mart 2014 Cuma

Bir kaç gün


Mor, beyaz, kırmızı kristal boncuklardan 


Bir sürü küpe yaptım :)


Dün akşam okul çıkışı A101'e gittik arkadaşımla....Bardaklar kaseler çay takımları çok güzeldi...Bende bu su bardaklarıyla şekerliği aldım. Çanta için minik beyaz zambak kolonyası vardı internetsitelerinde görmemiştim yada dikkat etmedim bilmiyorum çok güzel kokuyor tavsiye ederim. BB krem ile yeni tanışacağım Türkçe meali renkli nemlendirici umarım  işe yarar....Şu an kullandığım tonikten memnun değilim ha gayret bitirmeye çalışıyorum umarım bu aldığım güzel temizliyordur.


Battaniyem kaplumbağa hızıyla devam ediyor...


Hayırlı cumalar, mutlu hafta sonları canlar...


Fotoğraf netten....





4 yorum:

Meltem dedi ki...

Evren bu küpelerden bir ara bende yapıyordum kıyafetlerin rengine göre,çok kolaylık oluyordu gerçekten,battaniyede sanki bitmek üzere gibi kolay gelsin hayırlı cumalar diliyorum iyi haftasonları.

Dilek dedi ki...

Ellerine sağlık Evrenciğim. Hadi bi gayret bitirde göreyim battaniyeni.

SHOIPTAR dedi ki...

maşallah evrenciğim seri imalata başlamışsın ellerine sağlık bardakların da güzel iyi günlerde kullan.

Atolyekedi dedi ki...

Meltem, evet bu tarz küpeler kullanışlı oluyor. Bazen tembelliğim tutmasa bitecek işşallah :) Teşekkür ederim iyi haftasonları...

Dilek, teşekkür ederim şekerim, işşallah

Evet Anneciğim seri imalata geçtim :) Teşekkür ederim Annecim