13 Mart 2014 Perşembe

Bir Okul.........


Bir okul, bir öğretmen ve çocukları...........


Fotoğraflar Nurdan hocamızın instagram hesabından....Duyurusunu da yine instagram hesabından  okudum ve aklıma gelenler kendi okulumda nasıl zorluk ve imkansızlıklarla karşılaştığım ve bir şeyler yapmak için nasıl çırpındığımdı....Bu yüzden de hocamızı çok iyi anlıyorum ve o zamanda benim en güzel destekçim sizler olmuştunuz....

Nurdan hocamız çok hassas ve para kabul etmiyor. Tek istediği sınıfının gerçekten anasınıfına benziyor olması ve çocuklarını daha iyi imkanlarda yetiştirebilmek.....İhtiyaçları: Giysi, ayakkabı, kırtasiye, oyuncak, halı, elektirik süpürgesi....

Okul adresi: Şanlıurfa\Bozova ilçesi\ Tunali köyü Anasınıfı
Köye ptt kargo gidiyormuş.

Daha detaylı görüşmek isterseniz Nurdan Ercan öğretmenimizin mail adresi: nrdn_ercn@hotmail.com

İnstagram adresi: http://instagram.com/nurdannercann

Çocuklarımıza bu duyuruyu yaparak ta destek olabilirsiniz. Ne kadar çok kişi duyarsa aramızdan o kadar çok  yardım yapacaklara ulaşabiliriz.Dostlarım şimdiden teşekkür ederim......



10 yorum:

Meltem dedi ki...

Sevgili atölye kedi bloğumda küçük bir duyuruyla katkıda bulunmaya çalıştım umarım o güzel çocuklara bir faydamız olur sevgilerimle.

Atolyekedi dedi ki...

Meltem,çok ama çok teşekkür ederim.Her şey çocuklarımız için...İşşallah faydamız dokunur...

Hacer Dayi dedi ki...

Blogumda duyurarak katkıda bulunmaya çalıştım tanıdıklarıma da iletecem belki bir faydam olur o yavrucaklara...

Atolyekedi dedi ki...

Hacer Dayi, çok teşekkürler, işşallah

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

yazını facebookta paylaşıyorum izninle oradan çok fazla kişiye ulaşacaktır.

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, çok memnun olurum çok teşekkür ederim.

Saadet Uslu dedi ki...

Bloğumda ve facebookda paylaşıyorum bende. Eminim çabucak ihtiyaçları giderilecektir bu okulun....

Atolyekedi dedi ki...

Saadet Uslu, çok teşekkürler...İşşallah

nurdan ercan dedi ki...

blogu gördüm ve o kadar çok mutlu oldum ki, çok teşekkür ederim desteğiniz için güzel haberlerinizi bekliyorum... iletişim için istediğiniz zaman arayabilirsiniz , atolyekedi canımsın <3 :))

Atolyekedi dedi ki...

Nurdan öğretmenim rica ederim, umarım çok kişi duyar da yardım edeceklere ulaşabiliriz ya da ulaşabilmişizdir. Ben kendi adıma bir şeyler yapacağım ama ne kadar çok yardım olursa o kadar iyi olur görüşündeyim.