3 Mart 2014 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Maalesef ilk fotoğrafbu :(  Cuma günü yemeğimi bile yemeden bir gün önceden yıkadığım çamaşırları ütüledim 18:00 da başlayan ütü eziyeti 20:10 itibari ile son buldu....


Neşeli...


Tabii ki Okan...


Bu yazıyı facebookta okudum çok etkilendim.....


Akşamları tv ye eşlik eden işler güçler işşallah bu hafta içi paylaşabilirim.


Ve dikişlerden artan kumaşlarım...Az kaldılar. Ama fırsatım olsa Kızılaya gidip zevkime göre bluzluk kumaşlar almak istiyorum...


Pazar ganimetleri...


Pazar günü güne bağladık yine....Cumartesi günü yapamadığımız işleri pazar günü de dükkanların kapalı olması sebebiyle yapamayınca yine süresiz ertelendi :( kapıyla ilgili bir iş vardı hatta olunca buradan da paylaşacaktım faydalı bir şey olduğunu düşündüğüm için...Neyse benim o moral bozukluğuyla  güne bağlamam normal sanırım....


Pazar akşamı 90'lar denk geldi...Ben tekrarları daha çok seviyorum en azından daha az reklamagiriyor ve diziden sonrabol bol youtube videosu izledim....


Tv izlerken geçen senenin planlarını düzeltirken olan daha önceden ayırdığım kağıtların boş olan kısımlarını  zımbalayıp notluklar haline getirdim. Bu notluklar benim elim ayağım diyebilirim  günlük işlerimin planlamalarını ve haftaya dağılımını yapıp uyguluyorum...Planlı ve sistemli birşekildebütün işlerim tıkır tıkır yürüyor böylece....


Ve tabii ki bu akşamın yemekleri de hazır..... 
Yeni bir haftanın herkes için sağlıklı, huzurlu ve yapılan planların gerçekleşebilmesi dileğiyle....












4 yorum:

tülin dedi ki...

Kapı olayını merak ettim. Sanırım güvenlikle ilgile.
Güzel bir hafta dilerim canım.

Nurten ŞENKUL dedi ki...

Bende ütü yaptığımda 2 saat sürüyor. Bizde pek ütülenecek pantolon vs. yok ama kızımın kıyafetleri, bizim kıyafetler, çoraplar, nevresimler her şeyi ütülüyorum, severim ütü işini =)
Bizde dizileri internetten izliyoruz. Sürekli reklam görmek sıkıntı veriyor çünkü.
Not kağıtlarını bende öyle yapıyorum ve çantamda bir topar yapılacak-alınacak-plan yazılı kağıtlar bulunur :)
Bu hafta güzel bir hafta olur inşallah :)

Meltem dedi ki...

Sevgili atölye kedi not alma iyi fikir aslında ,düzen açısından ben yıllardır not alırım planlarım ama uyamam sen başarmışsın iyi bir hafta diliyorum sevgiler

Atolyekedi dedi ki...

Tülin, evet güvenlikle ilgili...Bakalım yaptırmak kısmet olursa...Çok teşekkür ederim.

Nurten ŞENKUL, ütü :( Netten izlemek en mantıklısı bencede...Planlıolmak iyidir :) Çok teşekkür ederim işşallah güzel bir hafta olur herkes için...

Meltem, öyle bir alışmışım ki not alamaya almadığımda elim kolum bağlanıyor gibi geliyor...Çok teşekkür ederim iyi haftalar