10 Mart 2014 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Perşembe akşamı yaptığım bu çiçekler cuma günü sahiplerine ulaştı yani velilerime....


Tabii ki aksatılmayan hafta sonu işkencesi....


Ütüye eşlik eden cuma eğlencesi....


Dizi bitince perşembe akşamı yayınlanan bölümünü izledim, yine çok komikti...


Gecenin ilerleyen saatlerinde örgüye devam...


Ve cumartesi günü sonunda kapıyı yaptırdık...Bütün anahtarcılarda olduğunu öğrendik....Yani bundan sonra gelecek kişinin inşaat malzemeleiyle gelmesi ve çalışması gerekecek...
Bu da önden görünümü....Bence gelmesini beklemeyin önleminizi alın...Hafta içi yapamadığımız işleri cumartesi yapmaya çalışınca işimiz bittiğinde saat 16:00 olmuştu...


Cumartesi işler bitince dışarı çıktık ve ganimetlerim. Kadınlar günü dolayısıyla marketlerde indirimler vardı. Parfümüm deodoranım kalmamıştı market alışverii arasında indirimi değerlendirmiş oldum. Böyle özel günleri değerlendirmek lazım...Sağdaki kremde tamamen içeriği önemsenmeden ambalajı için alındı....


Cumartesi akşamı izledik...Ben yine aynı şeyi söylüyorum Türk filmlerine gitmeyi tercih ediyorum şimdiki gibi....

Tivibu da kadın filmleri diye birbölüm açmışlar mart ayı dolayısıyla dün akşamı film gecesi yaptık..



Filmlerin üçüde ayrı ayrı güzeldi...


Ve pazar akşamı hafta sonunun son kahvesi :(

Mutlu, sağlıklı, güzel bir hafta olsun herkese...












3 yorum:

Aysun dedi ki...

Ne kadar da güzel özetlemişsiniz haftayı.. Kahve bardaklarınıza bayıldım :)

ayrıca Sevgililer günü indiriminden bende sırf ambalajına bayıldığım için kremler aldım :)
Tek olmadığıma çok sevindim :)

Sevgiler..

SHOIPTAR dedi ki...

kapınız kale kapısı gibi iyi olmuş hayırlı olsun çok sevindim senin adına evrenciğim.

Atolyekedi dedi ki...

Aysun, çok teşekkür ederim :) yalnız değilsin :)

Teşekkür ederim Anneciğim.