17 Mart 2014 Pazartesi

Cumadan pazara...


Cuma günü akşamı okul çıkışı ayak üstü muhabbet...Ne iyi geldi ama...Hafta sonu tatiline daha mutlu girdim resmen...


Evde tabii ki ütü işkencesi  :(


Ütü yardımcısı...


Cuma gecesi eğlencesi...


Cumartesi günü ganimetleri... Forum Ankara'da Porland'ın satış mağazası var ve hem sezon ürünleri hemde indirimli ürünler bir arada satılıyor belki çoğu kişi biliyordur ama benim gibi sonradan öğrenenler olabilir....Yine sarı 2 yüzük aldım pazardan :)


Pazardan kırlent aldım. Yıkanıp, ütülenip doldurulmayı bekliyorlar 


Tivibu'da Mart ayı dolayısıyla kadın filmleri bölümü var Cumartesi gecesi yine film gecesi yaptık...



Pazar günü havanında açık olmasıyla odtü'de hava aldık biraz




Yine mi pazar oldu?  :(


Artık renklerin 2. sıralarına başladım daha doğrusu ortaladım diyebilirim...


Pazar filmimiz, örgüye eşlik etti. Çok değişik bir filmdi bence..Muhteşem değildi ama merak uyandırıdı bende...

Neyse mutlu, sağlıklı, huzurlu haftalar...
















3 yorum:

Meltem dedi ki...

Evren porland mağazasından haberimin olması iyi oldu orayada bakarım artık,güzel bir hafta diliyorum sevgilerimle.

SHOIPTAR dedi ki...

yorgunluğun ardından tatil iyi gelmiş tepsin le fincanların harika iyi günlarde kullan kahven afiyet olsun eee hava güzel olunca dışarıda gezilir tozulur tabi çokta iyi etmişsiniz evrenciğim.

Atolyekedi dedi ki...

Meltem, çok teşekkür ederim :)

Anneciğim valla haftasonu daha çok yorulduk yatak odası ve çalışma odasının bütün mobilyaları yerinden oynadı cumartesi, pazar günü de derleme toplama sürdü....