24 Mart 2014 Pazartesi

Cumadan pazara...


Cuma akşam sanırım en boş geçirdiğim nadir akşamlardan biriydi....Bol bol nette gezdim. 


Baattine takıldım :)  (facebooktan)


İnnernet sörfünün yanında  tv izlemece...


Ve gece Okan...


Bir hafta sonu da öğleye kadar uyu di mi? Hep hayali kurulan ama olmayan bir şey...Sabahın 8:00'inde kalkıp ütü yaptım.....


Son iki hafta sonu salon hariç her tarafı birbirine kattık...Aslında tek amacımız düzenleme yapmaktı. Tabii düzenlemenin içine temizlikte girince iş uzadıkça uzadı ve hala bitmedi :(  Maalesef hafta içi de günlük işler hariç yetiştiremeyeceğim için uzun işler bir sonraki hafta sonuna kaldı....Çalışmanın en sinir bozucu tarafı evde işler yetişmiyor......Listeler ona göreplanlanıyor.


Ve hafta sonunun o yoğun işler arasında en güzel kısmı Markofonik aşkımın meyvesinin gelmesi oldu....


Kaynak:Facebook

Mutlu, huzurlu, sağlıklı ve yalnızca sevdiklerimizle beraber bir hafta olsun hepimiz için....










5 yorum:

Meltem dedi ki...

Evrenciğim,ben evde olduğum halde çoğu işe yetişemiyorum senin gibi hamarat hatunlarada gıptayla bakıyorum, Allah sana kolaylık versin,fincanlara bayıldım güle güle kullan sevgilerimle.

Nilgün Komar dedi ki...

ne güzel kare kare fincoşlar

Atolyekedi dedi ki...

Meltemciğim aslında çok haklısın izinli olduğum dönemlerde de işlerim yetişmiyorrdu o zamanda başka şeyler çıkıyordu neyse demek ki biz kadınların işi hiç bitmiyor Allah bitirmesin :) Çok teşekkür ederim.

Nilgün Komar, çok teşekkür ederim

tatlı kedi quen dedi ki...

mrb atölye kedi. blog listende beni eklediğin için tşk ederim.
bloglovinin yok mu acaba?

Atolyekedi dedi ki...

Tatlı kedi quen, rica ederim. Maalesef yok