27 Mart 2014 Perşembe

Minik Bir fikir,minik bir iş....


Fikrim geldi  :)    Bu kırmızı kar tanelerini hangi yıl hatırlayamıyorum Paşabahçe hediye paketlerine takıyordu. Bende onları boy aynasının kenarına süs olarak kullanıyordum ama dün bir an bu kar taneleri gözüme  bardak altlığı olarak görüldüler ve bu sabah hemen bardak altlığına dönüştüler...Boncukları işe yarar diye saklandı. Kırmızı derilerden de bileklik yapılmak üzere takı dolabına konuldu :)


2 haftadır doldurulmak üzere beni bekliyorlardı. Kırlentlerim artık doldu.....




10 yorum:

Havva Peynirci dedi ki...

günaydın,,
şapşahane olmuş

Atolyekedi dedi ki...

Havva Peynirci, günaydın. Çok teşekkür ederim.

kadriye dedi ki...

Çok iyi fikir. Yastıklarda süper olmuş.Ben de firmaların küçük hediyelerini saklıyorum ama açıkçası hiç değerlendiremedim:)))

Atolyekedi dedi ki...

Kadriye, çok teşekkür ederim. Saklananların mutlaka bir zamanı gelecektir, vaktini bekliyordur onlar...

Meltem dedi ki...

Evren fikir güzel yerden gelmiş iyi düşünmüşsün,kırlentlere bayıldım ikiside birbirinden şeker.sevgilerimle.

Atolyekedi dedi ki...

Meltem, çok teşekkür ederim :)

SHOIPTAR dedi ki...

fikrini beyendim yastıkların harika iyi günlerde kullan evrenciğim.

Atolyekedi dedi ki...

Teşekkür ederim Anneciğim

senem sefa dedi ki...

bende böyle bir bardak altlığı arıyorum sanırım porland ta görmüştüm :) güzel fikir olmuş.

Atolyekedi dedi ki...

Senem sefa :) çok teşekkür ederim