7 Mart 2014 Cuma

Minik kızlar....(dolgu oyuncak)


Merhabalar.....Kaç haftadır uğraştığım kızlarım bitti, şimdi ablalarıyla uğraşıyorum.Dolgu oyuncak yapmayı okuldan beri severim zaten. Aslında bunlar 2 günde biter ama çalışırken bu kadar oluyor....Bu bebekleri bir video da izlemiştim ama ne zaman izledim adres neydi....Neyse demek istediğim tasarımları bana ait DEĞİL....



Şimdi sahiplerine gitmeyi bekleyecekler....Ne de olsa Tülinciğim bize yol gösterir.....
Herkese mutlu, sağlıklı ve yalnızca sevdikleriyle birlikte olacakları bir hafta sonu diliyorum.


7 yorum:

Neşeli İşler Dükkanı dedi ki...

cok seker bunlaaaarr.
ellerinize ve emeginize saglik...
ablalarinida bekliyoruz.
sevgiler...

gönül tekin dedi ki...

çok şirin olmuşlar :) fiyat öğrenebilirmiyim

Nazan dedi ki...

Evrenciğim çok şirin olmuş, ellerine sağlık..

SHOIPTAR dedi ki...

ellerine sağlık evrenciğim çok güzel olmuşlar zamanla emek isteyen işler inşallah sahipleri mutlu olurlar.

Atolyekedi dedi ki...

Neşeli İşler Dükkanı, Çok teşekkür ederim :)

Gönül Tekin, çok teşekkür ederim, çok şakacısınız.

Nazancım, çok teşekkür ederim.

Çok teşekkür ederim Anneciğim işşallah

tülin dedi ki...

:)) Elbette!

Atolyekedi dedi ki...

Tülincim bi tanesin!