20 Mart 2014 Perşembe

Yine bitirdim....


Bu gün daha önce sadece bitti dediğim ama memnuniyetimi ya da memnuniyetsizliğimi paylaşmadığım şeyleri paylaşmak istiyorum. Tabii ki uzun uzun değil yan.i tüm ürünlerle ilgili yorum yapmayacağım Ben bir çok ürünü almam yada almamam gerektiğini youtube videolarından öğreniyorum. Bu yüzden de bu konularda çok bilgim olmasa da  en azından kullandıklarımı biliyroum. Bazılarıyla ilgili ufak yorumlarım var.

1. Argan yağlı şampuan, saçıma çok iyi geldi yumuşacık yaptı elimdeki şampuanlarbiterse mutlaka alacağım.
2.Emotion pembe, geçenlerde kokularım bitince markette bakmıştım garcia etkisi yaratmıştı ilk kokladığımda tabii olumlu anlamda olunca kullanmaya başladım bittikçe de almayı planlıyorum. Çok hafif gül kokulu ama insanda temizlik hissi uyandırıyor en azından bende.....
Adidas'ın yeşil deodoranı o da çok güzel bir temizlik hissi veriyor bana...
3.Maybelline rimel ilk çıktığından beri kullanıyorum hadi arada değiştireyim diyorum essence'nin bu siyah ambalajlı rimelini almıştım videolarda insanlar çok memnun olduklarını söylemişlerdi ama benim aldığım mı öyleydi yani bana mı denk geldi ne oldu bilmiyorum ben okula giderken ince bir kat sürerim ben buradayım da demez  tamamen silikte görünmez. Bu siyah ambalajlıyı bir hafta sürdüm ancak kirpiklerimde top top kaldı kimi tarafına yayılırken kimi tarafında kirpiklerimi bir araya yapıştırdı hiç sevmedim. Hatta ilk defa para verdiğim bir şeyi acımadan attım.
4.Maybe çok memnunum. Sadece gezmeklere giderken oje sürdüğüm için genelde vaktim kısıtlı oluyor o zamanlarda büyük yardımcı. 
5.Stay matte rimel gibi pudra konusu da ayrı konu benim için onu da arada değiştireyim diyorum hep pişman oluyorum. Kapatıcılığı sivilce izlerim oduğu için iyi değildi...Kurutma durumu çok daha fazlaydı, sürünce pütür pütür oluyordu :(  Bitirene kadar canım çıktı koşa koşa gidip Catherine arley pudramı aldım... Ve yine anladım ki değiştirmemeliyim...
6. Golden rose makyaj temizleme mendilleri, bence çok güzel temizliyor makyaj yapmadan da çok güzel cildi temizliyor.Yine almayı planlıyorum.
7. Değiştirmemem gereken bir ürün daha çok memnunum 2011 den beri kulanıyorum. Hem pratik hem güzel temizliyor. Ben bu yeşil çaylı olanı kullanıyorum. Bundaki yağ oranı daha az....Bitince de üzerlerindeki kağıtları kolayca çıkarıp içine boncuklarımı koyuyorum. (ilk resimde çıkarılmış halleri  var  :)


2 yorum:

Sedef Erhan dedi ki...

Argan yagli sampuana hala gecis yapmadim klasiklerimi degistirirsem umdugumu bulamiycakmisim gibi geliyor ama bu urunu kacinci olumlu yorumla okuyusum. Galiba vakti geldi:)
Sevgilerle

Atolyekedi dedi ki...

Sedef Erhan, bir deneyin bence belkide çok memnun olacaksınız yani umarım öyle olur...