17 Nisan 2014 Perşembe

Bir boyama, bir örgü....


Bu sabahki ig günaydını, ev temizliği sonrası :) Yeni örgüme dün akşam başladım....


Atmaya kıyamadığım 2 meyve kasası...En son başladığım boyama işi ilk önce bitti...Bu sabahta cilasını attım. İçini özellikle boyamadım çünkü ben bu kasaları içine çiçek ekmek için yaptım....


Kullandığım malzemeler....Beyaz akrilik boya, metalik mürdüm renk boya...
Boyamalar devam ediyor kısmetse yarında bir tane daha biter işşallah :) Bu günlük bu kadar herkese iyi günler....



8 yorum:

Meltem dedi ki...

Evren örgü kırlent olacak herhalde,kasaları ne güzel değerlendirmişsin balkona içine çiçekleride koyunca nasıl yakışırlar bu arada pembe keçe servis gözümden kaçmadı çok şeker olmuş ellerine sağlık.

Atolyekedi dedi ki...

Meltem, evet kırlent olacak :) Keçe servisi ocak ayında yapmıştım, çok teşekkür ederim canım.

Nurten ŞENKUL dedi ki...

Battaniye bitince boş duramadın galiba :) Kırlentini merakla bekliyorum.
Boyama ne güzel olmuş, bende öyle kasa bulunca çocuk odası için pembeli boyamayı düşünüyorum, oyuncak rafı olsun :)
Yün rafı bile olur hobi odasına :)
Ellerine sağlık maşallah valla ne diyim :)

Nilüfer Nilüfer dedi ki...

Ne güzel olmuş kasalar. Böyle atılacak şeylerin değerlendirilmesini çok seviyorum ben. Çiçekli hali de eminim çok güzel olur. Ellerine sağlık.

Atolyekedi dedi ki...

Nurten ŞENKUL, çok teşekkür ederim. Aslında kasalları ilk bende hobi odam için raf istemiştim ama koyacak yerim olmayınca Annem için yalığa saksı yaptım.Oyuncak rafı da çok güzel olur bence...Aynen battaine bitince ipim olmadığından aklım battaniyede ama elim duramıyo :)

Nilüfer Nilüfer, çok teşekkür ederim :)

SHOIPTAR dedi ki...

kırlentin çok hoş olmuş evrencim kolay gelsin çiçek kasalarınıda beyendim yazlığa yakışacak onları görünce içine ekeceğim çiçekleri hazır bekliyorum.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ben yeni bir battaniye sanmıştım :) kolay gelsin canım.

Atolyekedi dedi ki...

SHOIPTAR, teşekkür ederim Anneciğim :)

ÖRGÜ ÇANTAM, teşekkür ederim :)