30 Nisan 2014 Çarşamba

Bu Gün


Günaydın Arkadaşlar! Bu geçtiğimiz 2 gün sınav dolayısıyla bütün uyku ve günlük düzenim bozuldu...Yaptıklarımı da paylaşamadım. Hatta hiç bu kadar verimsiz 2 gün geçirmemiştim...Neyse


Geçen yaz böyle bir elbise almıştım....Bu sene giyip bir deneme yaptığımda etek boyu kısageldi gözüme, şimdi uygun bir parça bulana kadar bekleyecek....Bir de yakasında danteli vardı o dantel çıktı ve....Artık dantelsiz haliyle uzun yazlık kolyeler daha güzel duracak....Çıkan dantel....


Benim gömleklerin ceketlerin içine giymeyi sevdiğim yazlık spor atletler var onlardan uygun olan bir tanesinin yakasına dikildi. Hatta yakanın biraz daha kapanıyor olması hoşuma gitti çünkü fular takmak sıcakta biraz bunaltıcı olabiliyor....
Herkese mutlu günler....


10 yorum:

Havva Peynirci dedi ki...

günaydın
becerikli kedi
:)

sakLı bahçem :) dedi ki...

günaydın canım, umarım bi gün karşılıklı kahve keyfi yapma şansını yakalarıs:)
elbisen çok hoş görünüyo ama spor atlete bayıldım güzel günlerde kullan arkadaşım :)

Atolyekedi dedi ki...

Havva Peynirci, ay çok teşekkür ederim :)

Saklı Bahçem, işşallah canım, çok isterim.Çok teşekkür ederim canım.

tatlı kedi quen dedi ki...

atlet çok güzel olmuş cnm.

tatlı kedi quen dedi ki...

elbisenin altına dantel, tül olabilir mi hem sade elbiseye biraz canlılık getirir :)

Meltem dedi ki...

Evrencim çok tekrar yapıyorum biliyorum ama çok marifetlisin ne güzel düşünmüşsün ellerine sağlık.

tuğçe cındık dedi ki...

Harika olmuş :) Eline sağlık. Nescafe imm kokusu geldi.

Atolyekedi dedi ki...

Tatlı kedi quen, çok teşekkür ederim canım.Olur tabii ilk baştan beri dantel düşünmüştüm ama bulduğum dantelde renk tonu tutmadı o yüzden şimdilik uygun bir şey bekliyor.

Meltemcim, çok teşekkürederim, çok mutlu oldum.

Tuğçe Cındık, çok teşekkür ederim.Ah o kahve yok mu...Bayılıyorum bende...

SHOIPTAR dedi ki...

atletin çok amaçlı olmuş iyide olmuş yakında elbisenide görürüz inşallah iyi günlerde kullan evrenciğim.

Atolyekedi dedi ki...

İşşallah Anneciğim İşallah