21 Nisan 2014 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Cuma günü ig günaydını....Aslında sabah uyanır uyanamaz ütüye başladım ama ilk fotoğraf ütü eziyeti fotoğrafı olsun istemedim....


Bu hafta eziyet cuma sabahındandı....Hafta sonu olmayacağımız için geri dönüşte iş kalsın istemedim.


Akşam okul çıkışı yollara düştük.....Yalova'ya ziyarete gittik...


Kayınvalidemin evine yakın bu minikleri sevdik aslında annelerini daha çok sevebildik yavrucuklar korktuğu için yanaşamadık onları karşıdan sevdik....



Yalova'nın artık Sadece mutlu değil UMUTLUYALOVA olduğunun göstergesi....


Annemlerin bahçesinden....


Biz ziyaret amaçlı gitmiştik ama ganimetimizi toplayıp geldik. Anneme bu ne güzelmiş dediğim her şey bize hazırladığı poşetten çıktı :)


Veee cennet memleketimin tatlısı 'Şambali' Anneciğim yapmış....

Şimdilik benden bu kadar herkese mutlu, sağlıklı, huzurlu bir hafta diliyorum....











6 yorum:

Havva Peynirci dedi ki...

ayyy,yıllar geçse de anne evinin ganimetlerinin tadı değişmez.
ne güzel bişey yapmışlar,umutlu yalova!
iyi bi hafta olsun
sevgiler

Dilek dedi ki...

Ütü dışında hepside keyifli Evrenciğim. Ganimetlerini de sağlıkla kullan.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

İlk karedeki ceylanı ilk bakışta kuyruğu kaldırmış balina sandım :)))

Anneler böyledir işte beğendiğin elinde olur birden bire kendimden biliyorum:))) çok keyifli bir duygudur o çaktırmadan çantaya beğenilenleri koymak.
güzel kareler için teşekkürler.

SHOIPTAR dedi ki...

size her yapılan deyer afiyet olsun özlediğini düşünmüştüm kedicikler çok tatlılar evrenciğim sanada iyi haftalar.

Kafa Dergi dedi ki...

Yeni keşfettimmmm ben de beklerim efendim...
Yalova!

Atolyekedi dedi ki...

Havva Peynirci, çok teşekkür ederim.

Dilek, çok teşekkür ederim.

ÖRGÜ ÇANTAM, :) çok teşekkürler...

Teşekkür ederim Anneciğim

Kafa Dergi, çok teşekkürler geleceğim ilk fırsatta