28 Nisan 2014 Pazartesi

Cumadan Pazara...


Ah sevgili uykudoğanın yumuşak dadısı.
                                   William Shakespeare


Kısa bir şekerleme cuma günü iyi geldi.....Ve geceye hazırdım :)


Okanlı eski günler ne de güzeldi....


mıncıklayamadım ama olsun camdan sevmekte güzeldi....


Bir zamanlar  Çiğdem mahallesinde otururduk. Ne güzeldi orası...Şimdi oturduğumuz semtte 1 tane bile ağaç yok....Özledikçe arada gidiyoruz. Yürüyüş yapıyoruz bazen eski marketimizden alışverşimzi yapıyoruz....


Ağaçların çiçek açtığını görmek ne güzel....


Ve cumartesi ganimetlerim.... Bernardo' da ay sonuna kadar indirim varmış kızlar...


Forum Ankara'daki Porland'ın fabrika satış mağazasından...


Cumartesi gecesi denk geldi....Çok güzeldi.Eskiden gerçek kesit diye bir program vardı bu da o tarz bir film...


Ve cumartesi gidemediğimiz Göksupark'a pazar günü gidebildik. Ben ilk defa gittim. Ankara gibi kışının soğuğunda yazının sıcağında hep alışveriş merkezlerine gitmeye karar verilen bir şehirde kaçış ve nefes alma alanı olarak düşündüm....Ne güzel hava aldık yürüyüş yaptık...İyi geldi..


Akşamında Mandıra Filozofunu izledik ne güzeldi....Hayal ettiğim hayatın biraz fazlasıydı ama olsun :) Tavsiye ederim eğlenceli bir komedi...

Tekrar görüşmek üzere canlar! mutlu, sağlıklı, huzurlu bir hafta olsun herkes için....













6 yorum:

tatlı kedi quen dedi ki...

yavruş kediler çokkk tatlı. şehirde hepimiz bir ağaç dalına hasretiz cnm. fincanlarını güle güle kullan. çok şirin.

Meltem dedi ki...

Senin aldıklarını gördükçe şu foruma gideyim diyorum ama bir türlü başka işlerden fırsat olmuyor tepsiyi görünce yine keşke dedim canım güle güle kullan mutlu haftalar.

SHOIPTAR dedi ki...

evrenciğim büyük deyişiklik çokta iyi etmişsiniz temiz hava doğa oh oh ganimetlerinide güle güle kullan güzelmiş.

Atolyekedi dedi ki...

tatlı kedi quen, çok teşekkür ederim :)

Meltemcim ben her gidişimde farklı ürünler görüyorum ve fiyatlarda genelde uygun oluyor.... umarım bir hafta sonu fırsatın olur canım.

Anneciğim gerçekten değişiklik oldu iki günde çiçek böcek gördük, hava aldık. Çok teşekkür ederim :)

tülin dedi ki...

Doğanın yumuşak dadısı...çok sevdim :)

Atolyekedi dedi ki...

Tülin bende çok severim.