24 Nisan 2014 Perşembe

Sepet sepet yumurta....


Bu sepeti ne zamandır boyamak istiyordum.


Beyaz akrilik boya ile boyadıktan sonra sıcak silikon ile yapıştırmak istediğim süslerimi yapıştırdım....Bu fotoğrafta önden yandan her açıdan çekmek istedim ayrıntı çok geldi gözüme... 


Bu sepeti kız bebeği olacak bir arkadaşım için hazırladım. İçine bebek şampuanı yağı vs tarzı şeyler alıp koymayı planlıyorum. 
Bu gün tatil dolayısıyla evi süpürme,silme, çamaşır asma toplama yerleştirme ütü vs vs ev işlerinden ancak fırsat bulabildim post yazmaya...Yaşasın tatil günü temizlik yapmak :)  Mutlu günler....



12 yorum:

Meltem dedi ki...

Evrencim az bile çekmişsin, çok yaratıcısın bu konularda çok güzel olmuş hediye fikrinide beğendim eline sağlık.

Elif'in Terazisi dedi ki...

Çok şeker olmuş, eline sağlık:)

SHOIPTAR dedi ki...

çok güzel iyi düşünmüşsün evren ellerine sağlık .

Atolyekedi dedi ki...

Meltem, çok teşekkür ederim canım çok mutlu oldum.

Elif'in Terazisi, çok teşekkür ederim :)

Teşekkür ederim Anneciğim.

Havva Peynirci dedi ki...

şapşahane:))

Atolyekedi dedi ki...

Havva Peynirci, çok teşekkür ederim :)

Dilek dedi ki...

Çok beğendim şeker ellerine sağlık. Keyifli bir eser çıkmış ortaya.

Atolyekedi dedi ki...

Dilek, çok teşekkür ederim.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

bu haliyle çok şıkkkk:)

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM,çok teşekkür ederim :)

sakLı bahçem :) dedi ki...

ben bu sepete ve fikrine bayıldım :)

Atolyekedi dedi ki...

Saklı bahçem,çok mutlu oldum teşekkür ederim canım.