10 Nisan 2014 Perşembe

Son durumlar...


2 boyama işine daha başladım. Sanki çok düzenli yapabiliyormuşum gibi :) Çalışmalarımdan birinde o boya mı bu boya mı olsun derken derken......Elimdekiler birbiriyle pekte uyumlu değildi.....

Hemen mini bir liste çıkarttım hafta sonu fırsatım olursa işşallah alabilirim.

Not: Fotoğrafı facebooktan alıp sözlerini silip kendi durumuma göre değiştirdim :)


Battaniyemin son durumu...Tam 79 cm 1mt 1 mt yapacağım için 21 cm kaldı :) Aslında az kaldı şöyle elime istediğim an alabilsem çoktaaaan bitirebilirdim....Hayırlısı bakalım.


Bu seferki liste, haftalık yemek listesi, ev ile ilgili yapılacaklar listesi, okullailgili yapılacaklar listesi yada marketten alınacaklar listesi değil.....Yapmak istediğim hobi anlamındaki işlerimin listesi oldu....


Bu minik yeşilli kupalar Küçük şeyler Koleksiyonuma yeni katıldılar. Anneciğim yeni almış....


Ve artık arkadaşlarının yanındalar. Daha önce de Annem mavi takımı bulmuştu..
Son durumlar şimdilik böyle... Sağlıcakla kalın






6 yorum:

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

kedili fotoya çok güldüm:))

minikler köşendeki fincan raflığından bana da armağan gelmişti. benzer ufaklıklar benim vitrinimde de var ama Üniteyi kaldırınca ben ne yapacağım o kadar bibloyu bilmiyorum:)))

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, bende o fotoğrafa çok gülüyorum...Hıımm bilmem ki, öyle bir karar alıp uygularsan koleksiyon yapan birilerine verebilirsin mesela :)

Meltem dedi ki...

Evrenciğim ha gayret battaniyen bitmek üzere nerdeyse ,annenin aldığı kupalar çok güzelmiş iyi günlerde kullan sanada sağlıklı günler diliyorum sevgiler.

Nurten ŞENKUL dedi ki...

Kedili resim bir harika :) Eşlerden güzel talep gelince hangimizin bakışlar öyle olmuyor ki :)
Battaniye kocaman olmuş. Damlaya damlaya göl olur diye boşuna dememişler 20 cm nedir ki :) Biter kısa zamanda.
Minyatür biblolar gördükçe hep siz geliyorsunuz aklıma :)

cecilia dedi ki...

küçük şeyler koleksiyonun ne güzel fikirmiş öyle bayıldım, seviyorum böyle enstantaneleri..

Atolyekedi dedi ki...

Meltemcim, evet az kaldı aslında.. çok teşekkür ederim.

Nurten ŞENKUL, bence de harika :)
Evet baya ilerledi battaniye, aynen damalaya damlaya göl oluyor :) Çok mutlu oldum bu şekilde hatırlanmak çok hoşuma gitti, teşekkür ederim :)

Cecilia, çok teşekkür ederim.