28 Mayıs 2014 Çarşamba

Anneler Günü....


Aslında üzerinden zaman geçen konuları paylaşmayı sevmiyorum  ama  bunu paylaşmak istediğim paylaşmam gerektiği zamanlar içimden gelmemişti...Neyse bu yazı okul panomuzdan...




Gelelim 'Güneş sınıfı '  nın bu yılki Anneler günü hediyelerine....Evalardan bu çiçek fotoğraflığını ben hazırladım Annelerimiz için arkalarında mıknatısları var.


Böyle renkli kağıtlardan Anneler günü kartı hazırladı çocuklarım....



Kartlarımızın içinden....


El baskılarını çocuklarım yaptı bende kalıcı olsun diye pvc ile kapladım.



Böyle tek soru ve cevaplık kağıtlar hazırladık. Anneni neden seviyorsun? çok eğlenceli cevaplar çıktı...



Sonrada her çocuk için hazırladığımız hediyeleri paketledik.


Bu yılki hediyemiz böyleydi....
Mutlu, sağlıklı günler herkese








8 yorum:

Havva Peynirci dedi ki...

tatlı ve yaratıcı öğretmen:)))
anneler de çocuklar da çok mutlu olmuştur eminim:))

fashionsbit dedi ki...

ne güzeller! çocukların elinden cikan hersey ayrı bir güzel geliyor insana. GFC den takipteyim, ben de bloğuma beklerim.
fashionsbit blog || facebook || instagram || bloglovin || lookbook

Esen Can dedi ki...

Ne güzel olmuş :) Ne şanslı di mi şimdiki anaokulu çocuklarının anneleri (ben de dahil :))
Ellerinize sağlık, hem öğretmenlerin, hem kuzuların :)

sakLı bahçem :) dedi ki...

yine her zamanki gibi çok zarif ve ince düşüncelisin arkadaşım....

SHOIPTAR dedi ki...

hepsi çok güzel olmuş senin ve çoçuklarının ellerine sağlık evrenciğim.

Atolyekedi dedi ki...

Havva Peynirci, çok teşekkür ederim. Çocuklar çok heyecanla hazırladı yaptıklarını Annelerde çok mutlu oldular.

Fashionsbit, çok teşekkür ederim. En kısa zamanda geleceğim.

Esen Can, çok teşekkür ederiz. Bizde şanslıyız eskiden bu kadar çeşitli malzememiz, imkanlarımız yoktu bunlar sayesinde daha iyi şeyler yaptırabiliyoruz. Böyle hissetmenize çok sevindim.

Saklı Bahçem, çok teşekkür ederim canım, Allah razı olsun.

Çok teşekkür ederim Anneciğim.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

ellerinize sağlık

Atolyekedi dedi ki...

ÖRGÜ ÇANTAM, teşekkür ederiz :)