2 Mayıs 2014 Cuma

Cuma


Günaydıııın!!!! Çok neşeliyim çünkü hava kapalı ve arada  yağmur yağıyor....Herkes güneş görünce neşelenir ben kapalı havalarda :)  Neyse atmıyoruz saklıyoruz ve kendimizce uygun yerler için değiştirip kullanıyoruz....Elimde böyle atmaya kıyamadığım malzemeler bekliyordu.Hazır okuldaki dolabım karışmışken ve ben düzenlemenin vakti geldiğini düşünüyorken dolaptaki malzemelere uygun olduğunu düşündüğüm kutuları kapladım.....


İlk başta kaplama için elimde kalan kağıdı beğenmemiştim ama kapladıktan sonra çok hoşuma gitti. Bu günlükte böyle.....Herkese hayırlı cumalar ve mutlu hafta sonları....


11 yorum:

Esen Can dedi ki...

Çok şeker olmuşlar :) Bence de çok güzel bir kaplama kağıdı, hem yeşil murattır :)
Sevgiler

Atolyekedi dedi ki...

Esen Can, çok teşekkür ederim :)

Meltem dedi ki...

Yine çok güzel bir geri dönüşüm olmuş canım ellerine sağlık hayırlı cumalar.

Nurten ŞENKUL dedi ki...

Bence de atmayalım, sonra bi ara kullanalım :) Kağıtlarının deseni çok güzelmiş. Ben bulamıyorum öyle çiçekli böcekli desenli kağıtlar. Ama aramaya devam, güle güle kullan çok güzeller cıvıl cıvıl :)

Şeyma B. Kaptan dedi ki...

Emeğine sağlık canım çok güzel olmuş :)

SHOIPTAR dedi ki...

çok güzel olmuşlar eminim çok işine yarayacaktır evrenciğim.

Atolyekedi dedi ki...

Meltemcim çok teşekkür ederim.

Nurten ŞENKUL, kesinlikle atmıyoruz :) ben de kim bilir ne zaman aldım nereden aldım :) çok teşekkür ederim.

Şeyma B. Kaptan, çok teşekkür ederim :)

Teşekkür ederim Anneciğim...

gooogoook dedi ki...

Çok güzel olmuş eline sağlık:) Yeşilin en sevimlisiyle kaplanmış:) Hiçbirşeyi atmaya kıyamıyoruz ne olacak bizim bu halimiz:))). Sevgiler.

Atolyekedi dedi ki...

gooogoook, çok teşekkür ederim :) Sonumuz kötü :)

bgül rose dedi ki...

Bende hep ayakkabı kutuları kaplardım :) şimdi heveslendim tekrar mı kaplasam :) ama kutu yok :D hava burdada kapalı ve içim karardı hiç bişi yapasım yok bahardanmı nedir :(

Atolyekedi dedi ki...

bgül rose, ben buldukça kaplıyorum :)