12 Mayıs 2014 Pazartesi

Cumadan Pazara....


Kibar Müdürümüzün Anneler günü kutlaması...


Cuma akşamı güne bağladık yine....


Ah şu kaşıkları ne çok aramıştım....Meğer ne kolay yerdeymiş Neslihancığım sayesinde  cuma günü A101 de buldu bende sebeplendim :)


Bütün hafta sonumuz bu bıdıkla geçti...



Bu cadı sayesinde ütüyü bile bu gün yapabildim....


Tırmalama oyuncağının içine yumuşak ve sıcak olsun diye içi elyaflı polardan minik bir minder yaptım dün akşam en hızlısından...Şimdilik bu kadar geçen hafta Anneler günü hazırlıkları dolayısıyla pek bloga bakamadım hatta arkadaşlarımı bile gezemedim işşallah bu hafta buralarda olurum...Görüşmek üzere mutlu haftalar olsun 







3 yorum:

gooogoook dedi ki...

Hmm ne güzel bir yayın olmuş, miniğimi gördüm mutlu oldum:)) hehe... Fındıklar.

Meltem dedi ki...

Ah ben o bıdığı öperim ne sevimli şey o benim yerimede sev lütfen olurmu, mutlu bir hafta diliyorum canım sevgilerimle.

Atolyekedi dedi ki...

gooogoook, teşekkür ederim :)

Meltem, bende bol bol öpüyorum severim tabii. Çok teşekkürler...