19 Mayıs 2014 Pazartesi

Cumadan Pazara....


Offf ne buruk bu son zamanlardaki bayramlarımız.....Sessizce gurur duyuyoruz bayramımızla.....


Geçen hafta blogumla ilgilenebilmeyi bir şeyler üretmeyi ummuştum.....Ne yazık ki aldığımız kötü haberle hayat coşkumuzda kalmadı elim ne bilgisayara gitti ne de bir şeyler üretmeye....Dalıp dalıp kaldım. Ben böyleysem ya o insanlar.....Bunu düşündükçe daha çok üzüldüm....Hepimiz üzüldük.....


İçimiz yandı bu hafta......Bakıyorum hayat devam ediyorlar başladı paylaşımlar başladı bu aralar çoğu yerde...Bizim için öyle böyle devam edecek hayat...Kısa bir süre sonra  belki hayat coşkumuz da yerine gelecek, ne de olsa ateş düştüğü yeri yakmaya devam edecek.....    :(    


Of of.....Allah sabırlar versin


Çabasıyla emeğiyle helal para kazanan işçi kardeşlerim tek tesellimiz sizinle ilgili bu oldu......Yavrularınızın başı dik olsun işşallah, sizin gibi onurlu babaların çocukları oldukları için....Hiç bir kelime teselli etmez bu acıyı o halde susmak zamanı....


Not: tüm görseller netten....







2 yorum:

Swotpisces dedi ki...

başımız sağolsun... :(

Atolyekedi dedi ki...

Swotpisces, Amin, cümlemizin