26 Mayıs 2014 Pazartesi

Cumadan Pazara....


Zor bir cumaydı akşam eve geldiğimde dilimde kocaman bir uçuk çıkmıştı.....Çok şükür o günü de bitirdik...


Eve gelince ayağıma atladı yine....Evde beni bekleyen çirkinim.....


Kızmla evi süpürdük cuma akşam okul dönüşü...Eskisi kadar korkmuyor süpürgeden....Sonra bir yağmur yağdı kızımla oturduk yağmuru izledik...


Facebooktaki kedi gruplarından kedi fotoğraflarına baktık birlikte :) 


Kanallardan birinde denk geldi....İzledik kızımla....Galiba benim tatilim geldi..Özledim Öreni, Burhaniyeyi....


Doktora gitmiştik aşılarına başladık kızımın...Doktor aşının etkisiyle bu bir kaç gün daha sakin olabilir endişelenmeyin dedi aşıyı oldu eve geldik oturmak durmak yok kudurmaya devam etti kızım. Doktora söyleyelimde dozu arttırsın biraz  :)
Mutlu, sağlıklı, iyi haberler alabileceğimiz bir hafta olur işşallah....









7 yorum:

Nurten ŞENKUL dedi ki...

Yağmur izleyen hali yok mu dünyalar tatlısı :)
Şu küçük halleri çok tatlı zaten şapşik suratlı :)
Tatile az kaldı, bol bol vakit geçirirsiniz artık bu güzellikle.
Güzel bi hafta geçirelim hep beraber...

Havva Peynirci dedi ki...

ben senin o kızının ağzını burnunu yerim.
tüü tüüüü maşallah çok güzel çok
sevgiler

Meltem dedi ki...

Ah öperim ben onu nasıl şeker öyle, inşallah canım iyi haftalar.

Atolyekedi dedi ki...

Nurten ŞENKUL, :) teşekkür ederiz. Evet az kaldı zaten tatili en çok bebekimle zaman geçirmek için istiyorum....Amin işşallah.

Havva Peynirci, :) teşekkür ederiz :) Sevgiler bizden de...

Meltemcim, teşekkür ederiz :)

Esen Can dedi ki...

Ne güzel bişey o öyle yahuuu :)) Bayıldımmm

Atolyekedi dedi ki...

Esen Can, teşekkür ederiz :)

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

Yol arkadaşına bayıldımmmm.

epeydir dolaşamıyordum canım güzel yayınlarına şöyle bir bakınıyorum şimdi. Bu kızın göbişine bir yumul benim için:))